Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

COLO nowym Partnerem Technicznym Trefla Sopot

W sezonie 2018/2019 partnerem technicznym Trefla Sopot będzie PHU Colo – polska marka zajmująca się produkcją sprzętu i odzieży sportowej. Firma zapewni koszykarzom zarówno stroje meczowe, jak i ubrania treningowe oraz reprezentacyjne.

Tradycyjnie już stroje „serca Sopotu” będą utrzymane w żółto-czarnych barwach. W meczach domowych koszykarze, podobnie jak w poprzednim sezonie, zagrają w żółtych strojach, z kolei wyjazdowe komplety będą miały czarny kolor. PHU COLO dostarczy także m.in. polówki, bluzy, stroje treningowe, ręczniki czy kurtki.

– “Cieszymy się, że nawiązaliśmy współpracę ze sprawdzoną, zaufaną marką. Przez ostatnie lata obserwowaliśmy współpracę Trefla Gdańsk z PHU COLO, która zawsze układała się wzorowo, dlatego dziś mamy pewność, że wybraliśmy sprawdzonego producenta strojów. Dzięki tej współpracy stworzymy stroje, na których będziemy godnie reprezentować logotypy naszych sponsorów, a także hasło #sercesopotu. COLO gwarantuje najwyższą jakość wykonania wszystkich strojów, co sprawia, że możemy ze spokojem patrzeć w przyszłość z nowym Partnerem Technicznym” – mówi Marek Wierzbicki, prezes zarządu Trefla Sopot. – “Jesteśmy pewni, że stroje, które stworzymy wraz z COLO, staną się wizytówką klubu, a także naszych sponsorów tytularnych – firmy Trefl oraz miasta Sopot. Wierzymy również, że nasze nowe koszulki meczowe będą gratką dla kibiców „serca Sopotu” – dodaje Wierzbicki.

Na mocy umowy firma COLO ma zagwarantowany m.in. tytuł Partnera Technicznego Trefla Sopot w sezonie 2018/2019 oraz prawo do posługiwania się wizerunkiem zawodników i trenera. Logo marki będzie eksponowane na bandach elektronicznych w trakcie meczów pierwszego zespołu, a także na materiałach drukowanych oraz w mediach klubowych

Pierwszy trening Trefla Sopot w nowych strojach odbędzie się już 13 sierpnia.

Najnowsze

AGO Esports z Flix Busem

FlixBus, wiodący w Polsce i Europie operator międzymiastowych połączeń autobusowych, dołącza do grona partnerów drużyny esportowej ...

Całość ›

TVP chce pokazywać wyścigi F1 z Robertem Kubicą

Po powrocie Roberta Kubicy do F1 Telewizja Polska chce pokazywać wyścigi, właśnie stara się o zakup sublicencji od Cyfrowego ...

Całość ›

Wisła Kraków SA gotowa na zmianę właściciela

W dniu 18 lutego 2019 roku doszło do podpisania umów, w myśl których osoby zaangażowane w ratowanie klubu otrzymały prawo do ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

AGO Esports z Flix Busem.
#sponsoringsport #ago #flixbus https://t.co/fQyApL3qj0

TVP chce pokazywać wyścigi F1 z Robertem Kubicą.
#sponsoringsport #tvp #robertkubica https://t.co/EHwebMwXKt