Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

COLO nowym Partnerem Technicznym Trefla Sopot

W sezonie 2018/2019 partnerem technicznym Trefla Sopot będzie PHU Colo – polska marka zajmująca się produkcją sprzętu i odzieży sportowej. Firma zapewni koszykarzom zarówno stroje meczowe, jak i ubrania treningowe oraz reprezentacyjne.

Tradycyjnie już stroje „serca Sopotu” będą utrzymane w żółto-czarnych barwach. W meczach domowych koszykarze, podobnie jak w poprzednim sezonie, zagrają w żółtych strojach, z kolei wyjazdowe komplety będą miały czarny kolor. PHU COLO dostarczy także m.in. polówki, bluzy, stroje treningowe, ręczniki czy kurtki.

– „Cieszymy się, że nawiązaliśmy współpracę ze sprawdzoną, zaufaną marką. Przez ostatnie lata obserwowaliśmy współpracę Trefla Gdańsk z PHU COLO, która zawsze układała się wzorowo, dlatego dziś mamy pewność, że wybraliśmy sprawdzonego producenta strojów. Dzięki tej współpracy stworzymy stroje, na których będziemy godnie reprezentować logotypy naszych sponsorów, a także hasło #sercesopotu. COLO gwarantuje najwyższą jakość wykonania wszystkich strojów, co sprawia, że możemy ze spokojem patrzeć w przyszłość z nowym Partnerem Technicznym” – mówi Marek Wierzbicki, prezes zarządu Trefla Sopot. – „Jesteśmy pewni, że stroje, które stworzymy wraz z COLO, staną się wizytówką klubu, a także naszych sponsorów tytularnych – firmy Trefl oraz miasta Sopot. Wierzymy również, że nasze nowe koszulki meczowe będą gratką dla kibiców „serca Sopotu” – dodaje Wierzbicki.

Na mocy umowy firma COLO ma zagwarantowany m.in. tytuł Partnera Technicznego Trefla Sopot w sezonie 2018/2019 oraz prawo do posługiwania się wizerunkiem zawodników i trenera. Logo marki będzie eksponowane na bandach elektronicznych w trakcie meczów pierwszego zespołu, a także na materiałach drukowanych oraz w mediach klubowych

Pierwszy trening Trefla Sopot w nowych strojach odbędzie się już 13 sierpnia.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›