fbpx Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

COLO nowym Partnerem Technicznym Trefla Sopot

W sezonie 2018/2019 partnerem technicznym Trefla Sopot będzie PHU Colo – polska marka zajmująca się produkcją sprzętu i odzieży sportowej. Firma zapewni koszykarzom zarówno stroje meczowe, jak i ubrania treningowe oraz reprezentacyjne.

Tradycyjnie już stroje „serca Sopotu” będą utrzymane w żółto-czarnych barwach. W meczach domowych koszykarze, podobnie jak w poprzednim sezonie, zagrają w żółtych strojach, z kolei wyjazdowe komplety będą miały czarny kolor. PHU COLO dostarczy także m.in. polówki, bluzy, stroje treningowe, ręczniki czy kurtki.

– “Cieszymy się, że nawiązaliśmy współpracę ze sprawdzoną, zaufaną marką. Przez ostatnie lata obserwowaliśmy współpracę Trefla Gdańsk z PHU COLO, która zawsze układała się wzorowo, dlatego dziś mamy pewność, że wybraliśmy sprawdzonego producenta strojów. Dzięki tej współpracy stworzymy stroje, na których będziemy godnie reprezentować logotypy naszych sponsorów, a także hasło #sercesopotu. COLO gwarantuje najwyższą jakość wykonania wszystkich strojów, co sprawia, że możemy ze spokojem patrzeć w przyszłość z nowym Partnerem Technicznym” – mówi Marek Wierzbicki, prezes zarządu Trefla Sopot. – “Jesteśmy pewni, że stroje, które stworzymy wraz z COLO, staną się wizytówką klubu, a także naszych sponsorów tytularnych – firmy Trefl oraz miasta Sopot. Wierzymy również, że nasze nowe koszulki meczowe będą gratką dla kibiców „serca Sopotu” – dodaje Wierzbicki.

Na mocy umowy firma COLO ma zagwarantowany m.in. tytuł Partnera Technicznego Trefla Sopot w sezonie 2018/2019 oraz prawo do posługiwania się wizerunkiem zawodników i trenera. Logo marki będzie eksponowane na bandach elektronicznych w trakcie meczów pierwszego zespołu, a także na materiałach drukowanych oraz w mediach klubowych

Pierwszy trening Trefla Sopot w nowych strojach odbędzie się już 13 sierpnia.

Najnowsze

Raporty

Legia na czele od początku sezonu

Na przestrzeni lipca, kolejny miesiąc z rzędu, to Legia była najbardziej medialnym klubem Ekstraklasy – wynika z analizy ...

Całość ›

Eurolocum.pl nowym sponsorem klubu

Oficjalnym sponsorem PGE VIVE Kielce została firma Eurolocumpl zajmująca się doradztwem w obrocie nieruchomościami Logotyp firmy w ...

Całość ›

Cosinus dalej z ŁKS-em

Grający w 1 Lidze ŁKS przedłużył umowę z siecią szkół Cosinus Sieć bezpłatnych szkół Cosinus wspiera Łódzki Klub Sportowy ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›
Wywiad

Maciej Czupryna – Dyrektor ds. Handlu MKS Cracovia

Nowy sklep kibica, wyróżnienia, sponsorzy oraz ciekawe plany biznesowe Posłuchajcie jak wygląda dział handlowy Cracovii, o którym w wywiadzie opowie jego Dyrektor, Maciej Czupryna   Paweł Żyliński, Redaktor Naczelny Sponsoring Sportpl: Cracovia to specyficzny klub, mają Państwo ...

Całość ›

Legia na czele medialności już od początku.
#sponsoringsport #legiawarszawa #medialnosc https://t.co/pFlruFVJyf

https://t.co/jYqeDTbs7A nowym sponsorem PGE VIVE Kielce.
#sponsoringsport #pilkareczna #pgevivekielce https://t.co/zBETygg2al