Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Coca-Cola z kampanią na mistrzostwa świata w piłce nożnej 2018

Coca-Cola jako oficjalny partner Mistrzostw Świata w Rosji przygotowała nową kampanię marketingową.

Kampania przed Mundialem w Rosji nazywa się „Gotowi na emocje”. Prowadzona będzie m.in. w telewizji, kinach, radiu, na outdoorze, w punktach sprzedaży oraz Internecie, w tym w social media.

W przygotowanym na cele kampanii filmie promocyjnym ukazano butelki Coca-Coli, które motywowane są do Mistrzostwa Świata. Pracownicy fabryki organizują dla Coca-Coli „odprawę meczową”. W materiale pokazano też emocje związane z napojem oraz piłkarskimi emocjami. Kampania na mistrzostwa świata FIFA 2018 to największa inicjatywa Coca-Coli zaplanowana na 2018 r.

Najnowsze

Invest Komfort wciąż gra z Treflem Sopot

Firma deweloperska, Invest Komfort pozostaje w gronie Partnerów Trefla Sopot w sezonie 2021/2022 Firma prowadzi działalność ...

Całość ›

Legia i aplikacja LISEK rozpoczynają współpracę

Legia Warszawa nawiązała współpracę z Liskiem - dynamicznie rozwijającym się sklepem w telefonie, który przywozi zakupy w 10 minut ...

Całość ›

DiMedical Sponsorem Strategicznym Widzewa Łódź w 67. Derbach Łodzi

Centrum Medycyny Klinicznej DiMedical zostało Sponsorem Strategicznym Widzewa Łódź w 67 Derbach Łodzi Piłkarze ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›

Partnerzy

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.

 

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.