Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

CoBouw została Sponsorem Oficjalnym Widzewa Łódź

Polsko-holenderska spółka budowlana CoBouw została Sponsorem Oficjalnym Widzewa Łódź i tym samym dołączyła do grona największych podmiotów wspierających Klub.

Logo nowego sponsora będzie eksponowane na spodenkach meczowych piłkarzy pierwszego zespołu oraz na bandach LED podczas spotkań domowych Widzewa Łódź w PKO BP Ekstraklasie, a także w mediach społecznościowych Klubu. Ważnym elementem umowy będą świadczenia związane z polityką CSR sponsora oraz aktywizacją pracowników firmy.

– „Jestem dumny, że dzięki pracy całego zespołu, udało się nawiązać współpracę z wiodącą firmą w swojej branży, której władze wiążą się z Widzewem na ponad 2 lata. To już kolejny partner, z którym podpisaliśmy umowę w dłuższej perspektywie. Dodatkowo mamy do czynienia z firmą, która podziela kulturę i wartości tworzone przez nas w Widzewie. To wyróżnienie i wzmocnienie naszej struktury sponsorskiej, pomimo trudnej sytuacji rynkowej” – powiedział Michał Rydz.

Zadowolenia z pozyskania nowego sponsora nie krył także prezes Mateusz Dróżdż: – „Dzięki rozbudowie struktur i pracy całego Klubu możemy pochwalić się kolejną podpisaną umową sponsorską. Chciałbym podziękować pracownikom, w szczególności pionu sprzedaży, za ostatnie miesiące pracy, bo kolejny raz pozyskujemy sponsora spoza kręgu ściśle związanego z Widzewem. Jednocześnie dziękuję władzom Cobouw za zaufanie i chęć włączenia się w tworzenie naszej przyszłości. Środki pozyskane od nowego partnera pomogą nam budować stabilne fundamenty Klubu na kolejne lata.

CoBouw to firma rodzinna, która od 20 lat pracuje w systemie „zaprojektuj i zbuduj”, gdzie łączą się polskie wartości i holenderska nowoczesność. CoBouw buduje hale produkcyjne, magazynowe i logistyczne wraz z budynkami biurowymi na terenie całej Polski. „Estetyka, funkcjonalność, ekonomia” – to motto, które charakteryzuje budowane obiekty. Do tej pory powstało ich blisko 300 na terenie całej Polski o łącznej powierzchni ponad 2.000.000 m2.

„Byłem zaproszony na mecz Widzew – Raków. Atmosfera była niesamowita – pełny stadion, ogromne emocje, zaangażowanie 18 tysięcy kibiców, po prostu coś niesamowitego. Z moim synem byliśmy pod wielkim wrażeniem, dawno tak dobrze się nie bawiłem. Było widać, że kibice Widzewa identyfikują się z klubem, stoją za nim murem. To jest to, co zawsze mówię też swoim klientom – projektujemy i budujemy obiekty przemysłowe, mamy indywidualne podejście i jesteśmy z klientem od samego początku do samego końca inwestycji. Doradzamy i wspieramy go najlepiej jak potrafimy, tak samo jak kibice Widzewa kibicują swojemu klubowi. Też zwracamy dużą uwagę na detale, dążymy do perfekcji i to widać w obu zespołach. Tak, jak cały stadion Widzewa w trakcie meczu jest w czerwonych barwach, w naszej firmie wszystko jest na pomarańczowo – jest to kolor bardzo pozytywny, energetyczny i takie podejście widzimy też w Widzewie. Niedawno spotkałem się z zarządem Widzewa, mieliśmy bardzo miłe spotkanie, czuć było samą pozytywną energię. Widać było jak Zarząd jest oddany swojemu klubowi, widać było, że Widzew żyje, że ludzie stoją murem za klubem; strasznie nam się podoba to podejście, ta droga do sukcesu! My działamy w podobny sposób, także decyzja o tym, by zostać sponsorem oficjalnym była podjęta od ręki. Widzimy tyle podobieństw pomiędzy naszymi firmami, że chcemy identyfikować się z jednym z najlepszych klubów piłkarskich w Polsce. Mamy nadzieję, że w przyszłym sezonie będziemy znów grać w Europie. Marzy mi się mecz przeciwko Ajaxowi Amsterdam w Lidze Mistrzów” – powiedział Jos Amsing, prezes CoBouw.

Dzięki swojemu doświadczeniu i know-how CoBouw tworzy wyjątkowe obiekty wyróżniające się nowoczesnym designem, który odzwierciedla wizerunek inwestora. Nadrzędną wartością firmy jest współpraca ukierunkowana na klienta, indywidualne podejście i dbałość o każdy detal. CoBouw konsekwentnie realizuje cały proces budowlany, od wyboru działki aż po przekazanie kluczy do gotowego obiektu. Misją firmy jest kreowanie własnej marki poprzez sukces inwestora.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›