CoBouw została Sponsorem Oficjalnym Widzewa Łódź
Polsko-holenderska spółka budowlana CoBouw została Sponsorem Oficjalnym Widzewa Łódź i tym samym dołączyła do grona największych podmiotów wspierających Klub.
Logo nowego sponsora będzie eksponowane na spodenkach meczowych piłkarzy pierwszego zespołu oraz na bandach LED podczas spotkań domowych Widzewa Łódź w PKO BP Ekstraklasie, a także w mediach społecznościowych Klubu. Ważnym elementem umowy będą świadczenia związane z polityką CSR sponsora oraz aktywizacją pracowników firmy.
– „Jestem dumny, że dzięki pracy całego zespołu, udało się nawiązać współpracę z wiodącą firmą w swojej branży, której władze wiążą się z Widzewem na ponad 2 lata. To już kolejny partner, z którym podpisaliśmy umowę w dłuższej perspektywie. Dodatkowo mamy do czynienia z firmą, która podziela kulturę i wartości tworzone przez nas w Widzewie. To wyróżnienie i wzmocnienie naszej struktury sponsorskiej, pomimo trudnej sytuacji rynkowej” – powiedział Michał Rydz.
Zadowolenia z pozyskania nowego sponsora nie krył także prezes Mateusz Dróżdż: – „Dzięki rozbudowie struktur i pracy całego Klubu możemy pochwalić się kolejną podpisaną umową sponsorską. Chciałbym podziękować pracownikom, w szczególności pionu sprzedaży, za ostatnie miesiące pracy, bo kolejny raz pozyskujemy sponsora spoza kręgu ściśle związanego z Widzewem. Jednocześnie dziękuję władzom Cobouw za zaufanie i chęć włączenia się w tworzenie naszej przyszłości. Środki pozyskane od nowego partnera pomogą nam budować stabilne fundamenty Klubu na kolejne lata.„
CoBouw to firma rodzinna, która od 20 lat pracuje w systemie „zaprojektuj i zbuduj”, gdzie łączą się polskie wartości i holenderska nowoczesność. CoBouw buduje hale produkcyjne, magazynowe i logistyczne wraz z budynkami biurowymi na terenie całej Polski. „Estetyka, funkcjonalność, ekonomia” – to motto, które charakteryzuje budowane obiekty. Do tej pory powstało ich blisko 300 na terenie całej Polski o łącznej powierzchni ponad 2.000.000 m2.
– „Byłem zaproszony na mecz Widzew – Raków. Atmosfera była niesamowita – pełny stadion, ogromne emocje, zaangażowanie 18 tysięcy kibiców, po prostu coś niesamowitego. Z moim synem byliśmy pod wielkim wrażeniem, dawno tak dobrze się nie bawiłem. Było widać, że kibice Widzewa identyfikują się z klubem, stoją za nim murem. To jest to, co zawsze mówię też swoim klientom – projektujemy i budujemy obiekty przemysłowe, mamy indywidualne podejście i jesteśmy z klientem od samego początku do samego końca inwestycji. Doradzamy i wspieramy go najlepiej jak potrafimy, tak samo jak kibice Widzewa kibicują swojemu klubowi. Też zwracamy dużą uwagę na detale, dążymy do perfekcji i to widać w obu zespołach. Tak, jak cały stadion Widzewa w trakcie meczu jest w czerwonych barwach, w naszej firmie wszystko jest na pomarańczowo – jest to kolor bardzo pozytywny, energetyczny i takie podejście widzimy też w Widzewie. Niedawno spotkałem się z zarządem Widzewa, mieliśmy bardzo miłe spotkanie, czuć było samą pozytywną energię. Widać było jak Zarząd jest oddany swojemu klubowi, widać było, że Widzew żyje, że ludzie stoją murem za klubem; strasznie nam się podoba to podejście, ta droga do sukcesu! My działamy w podobny sposób, także decyzja o tym, by zostać sponsorem oficjalnym była podjęta od ręki. Widzimy tyle podobieństw pomiędzy naszymi firmami, że chcemy identyfikować się z jednym z najlepszych klubów piłkarskich w Polsce. Mamy nadzieję, że w przyszłym sezonie będziemy znów grać w Europie. Marzy mi się mecz przeciwko Ajaxowi Amsterdam w Lidze Mistrzów” – powiedział Jos Amsing, prezes CoBouw.
Dzięki swojemu doświadczeniu i know-how CoBouw tworzy wyjątkowe obiekty wyróżniające się nowoczesnym designem, który odzwierciedla wizerunek inwestora. Nadrzędną wartością firmy jest współpraca ukierunkowana na klienta, indywidualne podejście i dbałość o każdy detal. CoBouw konsekwentnie realizuje cały proces budowlany, od wyboru działki aż po przekazanie kluczy do gotowego obiektu. Misją firmy jest kreowanie własnej marki poprzez sukces inwestora.