Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

ClickAd S.A. pomoże polskiemu kolarzowi zawalczyć o Tokio

Grupa kapitałowa ClickAd właśnie dołączyła do grona sponsorów Zbigniewa Maciejewskiego, (nie)pełnosprawnego kolarza, zdobywcy ponad dwudziestu medali wywalczonych na najważniejszych zawodach.

Wsparcie ClickAd pomoże wielokrotnemu Mistrzowi Polski w kolarstwie szosowym niepełnosprawnych oraz paratriathlonie w przygotowaniach i klasyfikacji do Igrzysk w Tokio.

Rozpoczęta w kwietniu współpraca i finansowa pomoc Grupy ClickAd jest wsparciem, dzięki któremu Zbigniew Maciejewski będzie mógł uzupełnić zaplecze treningowe, w tym sprzęt, części i suplementy. W ubiegłym roku, przez kłopoty wywołane wybuchem pandemii koronawirusa i tuż przed podpisaniem umowy sponsorskiej, wycofał się główny sponsor kolarza.

– „Współpraca ze sportowcami to dla Grupy zupełnie nowe doświadczenie. Zbyszek długo nie mógł znaleźć wsparcia, które dałoby mu trochę spokoju i pozwoliło skupić się na walce o kwalifikacje do Paraolimpiady w Tokio. Decyzja, by mu pomóc, była dla nas oczywista, nie tylko dlatego, że od dawna się znamy i razem trenujemy. To jeden z najlepszych parakolarzy i ma duże szanse medalowe. Wierzę, że w te wakacje Tokio będzie biało-czerwone” – mówi Maciej Teliszewski, prezes zarządu ClickAd.

Zgodnie z umową sponsorską loga ClickAd S.A., ClickAd Interactive i 360 E-com pojawią się na strojach sportowca – kolarskich koszulkach, kombinezonach torowych i do jazdy na czas – a także w jego materiałach w social media. Współpraca Grupy i zawodnika jest bezterminowa.

– „Igrzyska paraolimpijskie i przygotowania do nich są dla zawodników niezwykle wymagające, nie tylko pod względem fizycznym. Za każdym sukcesem stoją także sponsorzy i ich pomoc, a jej brak bardzo często przekreśla plany i marzenia. Ogromnie się cieszę z tej współpracy, bo oprócz potrzebnego mi wsparcia materialnego, oznacza też, że ClickAd po prostu wierzy, że mi się uda, a to jest dla zawodnika niezmiernie ważne” – mówi Zbigniew Maciejewski.

Zbigniew Maciejewski jest niepełnosprawny od wypadku samochodowego w 1997 roku. Po wieloletniej walce o możliwość samodzielnego funkcjonowania, dziś jest członkiem kadry narodowej i paraolimpijskiej w kolarstwie, kolarstwie torowym i w jeździe na czas. Zdobył ponad dwadzieścia medali na najważniejszych zawodach, w tym osiem tytułów mistrza Polski w kolarstwie i triathlonie. Na co dzień ciężko pracując, walczy o zwycięstwo zarówno ze zdrowymi, jak i niepełnosprawnymi zawodnikami.

Grupa kapitałowa ClickAd istnieje na rynku od ponad 20 lat. Należą do niej spółki ClickAd Interactive, All4affiliate oraz 360 E-com. Dwie pierwsze to agencje: mediowa i performance, oferujące kompleksowe i nowoczesne usługi marketingowe. Tu powstają pogłębione analizy rynku, strategie i kampanie reklamowe, tu też odbywa się planowanie i zakup mediów. Obie firmy zdobywały doświadczenie, obsługując m.in. krajowe blue chipy, duże i średnie polskie przedsiębiorstwa, a także instytucje publiczne oraz spółki Skarbu Państwa. Z kolei 360 E-com dostarcza autorskie usługi technologiczne sklepom internetowym. Są to zaawansowane technologie z zakresu AdTech (advertising technology) i MarTech (marketing technology). 360 E-com specjalizuje się m.in. w omnichannel retargetingu, a więc zachęcaniu osób już wcześniej zainteresowanych danym produktem czy usługą do powrotu na stronę i do zakupu. Od listopada 2020 roku ClickAd jest częścią grupy Euvic.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›