ClickAd S.A. pomoże polskiemu kolarzowi zawalczyć o Tokio
Grupa kapitałowa ClickAd właśnie dołączyła do grona sponsorów Zbigniewa Maciejewskiego, (nie)pełnosprawnego kolarza, zdobywcy ponad dwudziestu medali wywalczonych na najważniejszych zawodach.
Wsparcie ClickAd pomoże wielokrotnemu Mistrzowi Polski w kolarstwie szosowym niepełnosprawnych oraz paratriathlonie w przygotowaniach i klasyfikacji do Igrzysk w Tokio.
Rozpoczęta w kwietniu współpraca i finansowa pomoc Grupy ClickAd jest wsparciem, dzięki któremu Zbigniew Maciejewski będzie mógł uzupełnić zaplecze treningowe, w tym sprzęt, części i suplementy. W ubiegłym roku, przez kłopoty wywołane wybuchem pandemii koronawirusa i tuż przed podpisaniem umowy sponsorskiej, wycofał się główny sponsor kolarza.
– „Współpraca ze sportowcami to dla Grupy zupełnie nowe doświadczenie. Zbyszek długo nie mógł znaleźć wsparcia, które dałoby mu trochę spokoju i pozwoliło skupić się na walce o kwalifikacje do Paraolimpiady w Tokio. Decyzja, by mu pomóc, była dla nas oczywista, nie tylko dlatego, że od dawna się znamy i razem trenujemy. To jeden z najlepszych parakolarzy i ma duże szanse medalowe. Wierzę, że w te wakacje Tokio będzie biało-czerwone” – mówi Maciej Teliszewski, prezes zarządu ClickAd.
Zgodnie z umową sponsorską loga ClickAd S.A., ClickAd Interactive i 360 E-com pojawią się na strojach sportowca – kolarskich koszulkach, kombinezonach torowych i do jazdy na czas – a także w jego materiałach w social media. Współpraca Grupy i zawodnika jest bezterminowa.
– „Igrzyska paraolimpijskie i przygotowania do nich są dla zawodników niezwykle wymagające, nie tylko pod względem fizycznym. Za każdym sukcesem stoją także sponsorzy i ich pomoc, a jej brak bardzo często przekreśla plany i marzenia. Ogromnie się cieszę z tej współpracy, bo oprócz potrzebnego mi wsparcia materialnego, oznacza też, że ClickAd po prostu wierzy, że mi się uda, a to jest dla zawodnika niezmiernie ważne” – mówi Zbigniew Maciejewski.
Zbigniew Maciejewski jest niepełnosprawny od wypadku samochodowego w 1997 roku. Po wieloletniej walce o możliwość samodzielnego funkcjonowania, dziś jest członkiem kadry narodowej i paraolimpijskiej w kolarstwie, kolarstwie torowym i w jeździe na czas. Zdobył ponad dwadzieścia medali na najważniejszych zawodach, w tym osiem tytułów mistrza Polski w kolarstwie i triathlonie. Na co dzień ciężko pracując, walczy o zwycięstwo zarówno ze zdrowymi, jak i niepełnosprawnymi zawodnikami.
Grupa kapitałowa ClickAd istnieje na rynku od ponad 20 lat. Należą do niej spółki ClickAd Interactive, All4affiliate oraz 360 E-com. Dwie pierwsze to agencje: mediowa i performance, oferujące kompleksowe i nowoczesne usługi marketingowe. Tu powstają pogłębione analizy rynku, strategie i kampanie reklamowe, tu też odbywa się planowanie i zakup mediów. Obie firmy zdobywały doświadczenie, obsługując m.in. krajowe blue chipy, duże i średnie polskie przedsiębiorstwa, a także instytucje publiczne oraz spółki Skarbu Państwa. Z kolei 360 E-com dostarcza autorskie usługi technologiczne sklepom internetowym. Są to zaawansowane technologie z zakresu AdTech (advertising technology) i MarTech (marketing technology). 360 E-com specjalizuje się m.in. w omnichannel retargetingu, a więc zachęcaniu osób już wcześniej zainteresowanych danym produktem czy usługą do powrotu na stronę i do zakupu. Od listopada 2020 roku ClickAd jest częścią grupy Euvic.