Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Cinkciarz się nie zatrzymuje

Kolejny klub sportowy związał się z marką Cinkciarz.pl, tym razem mowa o Pogoni Szczecin.

Cinkciarz.pl „ciągle atakuje” powiedzieć używając sportowego stwierdzenia. W lipcu podpisał umowy sponsorskie z Ruchem Chorzów, Jagiellonią Białystok, Wisłą Płock oraz reprezentacjami Polski w koszykówce. Spółka kolejno związała się z Zagłębiem Lubin, teraz czas na Pogoń Szczecin.

Umowa pozwala marce na ekspozycję logotypu na stadionie w Szczecinie oraz oficjalnej stronie internetowej klubu. Również emitowane na telebimach zostaną specjalne reklamy a wraz z kibicami przeprowadzone akcje marketingowe. Umowa dotyczy również mediów społecznościowych klubu.

– „Pogoń Szczecin to drużyna z ugruntowaną pozycją w najwyższej klasie rozgrywkowej. Doceniamy jej ambitną walkę o najwyższe miejsca w tabeli. Jesteśmy przekonani, że nasza współpraca będzie korzystna dla obu stron i pozwoli nam uatrakcyjnić wiele ligowych spotkań. Cieszymy się, że będziemy mogli spotkać się z kibicami na Pomorzu Zachodnim” – mówi Kamil Sahaj, dyrektor marketingu Cinkciarz.pl.

– „Cinkciarz.pl jest już uznaną marką i firmą, która docenia wartość promocji poprzez sport. Jesteśmy zadowoleni z pozyskania silnego sponsora i wierzymy, że ta współpraca nas wzmocni” – mówi Jarosław Mroczek, prezes Pogoni Szczecin.

Źródło: Cinkciarz.pl

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›