Cinkciarz się nie zatrzymuje
Kolejny klub sportowy związał się z marką Cinkciarz.pl, tym razem mowa o Pogoni Szczecin.
Cinkciarz.pl „ciągle atakuje” powiedzieć używając sportowego stwierdzenia. W lipcu podpisał umowy sponsorskie z Ruchem Chorzów, Jagiellonią Białystok, Wisłą Płock oraz reprezentacjami Polski w koszykówce. Spółka kolejno związała się z Zagłębiem Lubin, teraz czas na Pogoń Szczecin.
Umowa pozwala marce na ekspozycję logotypu na stadionie w Szczecinie oraz oficjalnej stronie internetowej klubu. Również emitowane na telebimach zostaną specjalne reklamy a wraz z kibicami przeprowadzone akcje marketingowe. Umowa dotyczy również mediów społecznościowych klubu.
– „Pogoń Szczecin to drużyna z ugruntowaną pozycją w najwyższej klasie rozgrywkowej. Doceniamy jej ambitną walkę o najwyższe miejsca w tabeli. Jesteśmy przekonani, że nasza współpraca będzie korzystna dla obu stron i pozwoli nam uatrakcyjnić wiele ligowych spotkań. Cieszymy się, że będziemy mogli spotkać się z kibicami na Pomorzu Zachodnim” – mówi Kamil Sahaj, dyrektor marketingu Cinkciarz.pl.
– „Cinkciarz.pl jest już uznaną marką i firmą, która docenia wartość promocji poprzez sport. Jesteśmy zadowoleni z pozyskania silnego sponsora i wierzymy, że ta współpraca nas wzmocni” – mówi Jarosław Mroczek, prezes Pogoni Szczecin.
Źródło: Cinkciarz.pl