Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Cinkciarz.pl Oficjalnym Partnerem Mistrzostw Świata FIFA U-20

FIFA ogłasza umowę partnerską z Cinkciarz.pl. Portal udostępniający m.in. przekazy pieniężne i wymianę walut online został pierwszym Oficjalnym Partnerem Krajowym rozgrywanego w tym roku w Polsce turnieju o Puchar Świata U-20.

Współpraca z FIFA to najnowszy międzynarodowy kontrakt sygnowany przez Cinkciarz.pl. Po ogłoszonych wcześniej umowach sponsoringowych w Europie oraz USA, marka kolejny raz rozbudowuje portfolio partnerstw sportowych.

Cinkciarz.pl skorzysta z unikalnej ekspozycji na stadionach w trakcie spotkań Mistrzostw Świata U-20. Zaangażuje się także w szereg inicjatyw marketingowych oraz kampanie promocyjne związane z imprezą. Będą one prowadzone zarówno przed, jak i w trakcie turnieju finałowego.

– „Cieszymy się, że możemy współpracować z FIFA podczas tegorocznych Mistrzostw Świata U-20. Turniej, podczas którego zaprezentują się przyszłe gwiazdy futbolu, otwiera interesujące możliwości promocji. Istnieje naturalny związek pomiędzy naszą firmą i sportem. Przemyślana strategia, praca zespołowa i duch rywalizacji to tylko niektóre z atrybutów sportowych pomagających budować tożsamość naszej marki” – mówi Piotr Kiciński, wiceprezes Cinkciarz.pl.

Młodzieżowe Mistrzostwa Świata to pierwsze w historii wydarzenie organizowane przez FIFA w Polsce.

– „Z przyjemnością witamy Cinkciarz.pl jako pierwszego Oficjalnego Partnera Krajowego największego turnieju młodzieżowego FIFA. Jesteśmy podekscytowani współpracą z marką, która podziela naszą pasję do piłki nożnej i wesprze nas w staraniach, aby to wydarzenie było dla wszystkich niesamowitym doświadczeniem” – komentuje Eduardo Solis, dyrektor ds. partnerstw w FIFA.

Turniej potrwa od 23 maja do 15 czerwca. W tym czasie o tytuł Mistrza Świata FIFA U-20 walczyć będą 24 drużyny narodowe z całego świata, w tym reprezentacja Polski.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›