Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Cinkciarz.pl z nowymi umowami sponsorskimi [PODSUMOWANIE]

Cinkciarz.pl to spółka niezwykle aktywna na polu marketingu sportowego. Tylko w ostatnich kilku tygodniach firma zawarła umowy sponsorskie z pięcioma klubami piłkarskiej Ekstraklasy oraz z koszykarską reprezentacją Polski.

W sierpniu br., Cinkciarz.pl podpisał porozumienie z trzema klubami piłkarskiej Ekstraklasy. W gronie partnerów firmy znalazły się Ruch Chorzów, Jagiellonia Białystok oraz Wisła Płock. We wrześniu serwis wymiany walut online ogłosił współpracę z Zagłębiem Lubin, a na początku października z Pogonią Szczecin. Wśród partnerów firmy od dwóch lat jest również Cracovia.  W ostatnich tygodniach Cinkciarz.pl zawarł także wieloletni kontrakt z Polskim Związkiem Koszykówki. Umowa dotyczy współpracy sponsorskiej spółki z koszykarską reprezentacją Polski mężczyzn i kobiet. Porozumienie obejmuje też rozszerzoną reprezentację Polski, kadrę młodzieżową oraz reprezentację Polski koszykarzy 3×3. Od początku 2014 r. Cinkciarz.pl sponsoruje reprezentację Polski w piłce nożnej. Firma jest również bardzo mocno zaangażowana w koszykówkę. Wspiera Stelmet BC Zielona Góra, a w ub.r. została pierwszym w Europie partnerem Chicago Bulls. Spółka jest także sponsorem Polskiej Ligi Koszykówki. Nowe umowy sponsoringowe umacniają jej pozycję, jako mecenasa sportu.

Donata Chruściel, dyrektor marketingu i PR Ruchu Chorzów

To dla nas nobilitacja i wyróżnienie, że firma Cinkciarz.pl, lider internetowej wymiany walut w Polsce i partner piłkarskiej reprezentacji Polski, podjął decyzję o nawiązaniu współpracy z klubem z ul. Cichej. Jesteśmy przekonani, że siła i rozpoznawalność „Niebieskiej” marki sprawi, że nasz nowy sponsor dotrze do kolejnej, licznej grupy klientów. Wiemy, jak ważne w propagowaniu sportu są skuteczne działania promocyjne, efektywne wykorzystanie mediów społecznościowych i nowych technologii. Jesteśmy pewni, że wspólnie z firmą Cinkciarz.pl, która w tej materii ma bogate doświadczenie nie tylko w Polsce, ale i na arenie międzynarodowej, przygotujemy wiele ciekawych akcji i projektów skierowanych do fanów futbolu w naszym regionie.

Agnieszka Syczewska, wiceprezes Jagiellonii Białystok

Umowa z Cinkciarz.pl jest bardzo istotna z punktu widzenia klubu. Zyskaliśmy ważnego partnera, wspólnie z którym możemy planować długofalowe działania. Liczymy mocno na to, że współpraca z tak znaną firmą pozwoli nam zorganizować wiele nowatorskich akcji, które na tyle spodobają się kibicom, że jeszcze liczniej będą odwiedzali nasz stadion. Zapraszamy fanów także do mediów społecznościowych klubu i sponsora. Będą mogli oni tam znaleźć wiele atrakcji.

Grzegorz Bachański, prezes Polskiego Związku Koszykówki

Cinkciarz.pl jest solidnym partnerem. Liczymy, że przy jego wsparciu i aktywności, do której zdążył nas przyzwyczaić podczas ubiegłego sezonu ligowego, wspólnie będziemy się rozwijać. Reprezentacja Polski jest dziś ciekawym produktem marketingowym, a poziom sportowy zapewnia nam stały udział w Mistrzostwach Europy. Aby wejść na szczebel wyżej i walczyć o jeszcze wyższe cele musimy też zapewnić rozwój organizacyjny i promocyjny.

Tomasz Marzec, wiceprezes Wisły Płock

Cinkciarz.pl to firma, której ambicja i konsekwentnie budowana pozycja lidera powinny być wzorem nie tylko dla przedsiębiorstw, ale i klubów sportowych. Łączą nas podobne wartości. Mamy nadzieję, że współpraca, którą właśnie nawiązaliśmy przyniesie obu stronom wiele korzyści i satysfakcji.

Robert Sadowski, prezes Zagłębia Lubin

Cieszymy się, że tak duża firma zostaje naszym partnerem biznesowym. Współpraca z Cinkciarz.pl pozwoli nam zdobyć kolejne doświadczenia oraz rozwijać klub. Jesteśmy także przekonani, że marka, jaką już jest Zagłębie Lubin, pozwoli firmie Cinkciarz.pl zaprezentować swoją ofertę nowej i bardzo licznej grupie odbiorców.

Jarosław Mroczek, prezes Pogoni Szczecin

Cinkciarz.pl jest już uznaną marką i firmą, która docenia wartość promocji poprzez sport. Jesteśmy zadowoleni z pozyskania silnego sponsora i wierzymy, że ta współpraca nas wzmocni.

Kamil Sahaj, dyrektor marketingu Cinkciarz.pl

Podpisane umowy sponsoringowe pozwolą nam przedstawić markę Cinkciarz.pl kibicom piłki nożnej oraz koszykówki w całej Polsce. Rozpoczynamy realizację akcji kierowanych angażujących kibiców obu dyscyplin. Jesteśmy przekonani, że swoją obecnością ubarwimy wiele meczów.

INFORMACJE O MARCE

Spółka Cinkciarz.pl to jedna z najszybciej rozwijających się firm w Europie. Z usług lidera internetowego rynku wymiany walut korzystają m.in. przedsiębiorstwa i instytucje oraz klienci indywidualni. Od 2010 r. firma z powodzeniem funkcjonuje w sektorze fintech. System rozwiązań, które oferuje to innowacyjny produkt finansowy. Firma należy do organizacji SWIFT, zrzeszającej największe banki oraz instytucje finansowe.

Serwis jest dostępny przez całą dobę. Użytkownicy mają możliwość wymiany waluty za pomocą portfela walutowego, modelu transakcji społecznościowych oraz z rachunku bankowego. Wymianę walut wspiera szereg narzędzi: stałe zlecenie, polecenie zapłaty, alert walutowy. Serwis udostępnia również aplikacje mobilne na wszystkie najpopularniejsze systemy operacyjne: Android, iOS, Windows Phone, Blackberry oraz Windows 8.

Źródło: Cinkciarz.pl

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›