Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Cerrad Enea Czarni Radom i Enea będą kontynuować współpracę

Cerrad Enea Czarni Radom i Enea Wytwarzanie bardzo dobrze oceniają dotychczasową współpracę. Zgodnie też deklarują chęć kontynuowania współpracy w zbliżającym się sezonie 2020/2021 w rozgrywkach PlusLigi mężczyzn.

Pierwsza umowa o sponsorowaniu radomskiej drużyny przez działającą w Grupie Enea Eneę Wytwarzanie została podpisana w 2018 roku. Rok później, w kolejnej umowie Enea stała się już sponsorem subtytularnym. Pandemia koronawirusa sprawiła jednak, że sezon rozgrywek został zakończony już w marcu, co uniemożliwiło rozegranie drużynie Cerrad Enea Czarni Radom kilku spotkań. Pomimo tego krótszego sezonu obie strony umowy oceniają dotychczasową współpracę za bardzo dobrą.

„Z satysfakcją obserwowaliśmy poczynania Cerrad Enea Czarni Radom w wiosennej rundzie i kibicowaliśmy, by nasza drużyna weszła do fazy rozgrywek play off, na co były duże i realne szanse” – mówi Jan Mazurkiewicz, wiceprezes Enei Wytwarzanie do spraw korporacyjnych – „I tak też się stało, w momencie przerwania rozgrywek zespół zajmował siódme miejsce. Niestety, z niezależnych przyczyn nie odbyła się faza play-off i nasza ocena okresu współpracy z konieczności musiała dotyczyć krótszego terminu. Takie badanie efektywności sponsoringu zostało przeprowadzone dla nas przez niezależną firmę. Dysponujemy już wynikami, są one bardzo dobre i jak się okazało ta współpraca świetnie promuje Eneę i Eneę Wytwarzanie. Ale oprócz tego, że były to dobrze zainwestowane pieniądze, to są też takie wartości jak wspieranie świetnej drużyny, doskonale promującej Radom i region radomski. Biorąc to wszystko pod uwagę i mając w tej sprawie za sojusznika Pana Posła Marka Suskiego, przewodniczącego Sejmowej Komisji do Spraw Energii i Skarbu Państwa zdecydowaliśmy się na kontynuowanie współpracy w roli sponsora strategicznego. Szczegóły będą oczywiście ustalane przez podpisaniem umowy, ale już dziś mamy przekonanie, że nasza decyzja pozwoli klubowi Cerrad Enea Czarni Radom na pozyskiwanie wartościowych zawodników i budowanie zespołu, który przyniesie nam w najbliższym sezonie wiele powodów do radości.”

Swojej radości nie krył również prezes klubu WKS Czarni Radom S.A. Wojciech Stępień z możliwości dalszej współpracy z firmą ENEA. – „Z ogromną radością przyjęliśmy wiadomość, że Zarząd Enea Wytwarzanie wyraził chęć kontynuowania współpracy z naszym klubem w kolejnym sezonie. Wyniki wartości mediowych jakie osiągnęła marka Enea pozwalają mieć nadzieję, że nasza współpraca będzie długofalowa o czym oczywiście już dziś rozmawiamy z naszym Partnerem – firmą Enea. Kilkuletnia współpraca dałaby nam stabilizację w przyszłości i większe możliwości rozwoju oraz budowania lepszej drużyny. Mając na uwadze zbliżające się obchody 100-lecia Klubu taki strategiczny Sponsor jakim jest Enea jest dla nas wręcz bezcenny. Jestem przekonany, że z takim Partnerem nasza drużyna zyska jeszcze więcej energii w Lidze Mistrzów Świata!” – powiedział Wojciech Stępień Prezes WKS Czarni Radom S.A.

Najnowsze

PGZ Stocznia Wojenna Sponsorem Meczu Arki Gdynia

Sponsorem Meczu Arki Gdynia ze Stalą Stalowa Wola została PGZ Stocznia Wojenna Stocznia już drugi raz wspiera klub PGZ Stocznia ...

Całość ›

Firma Kaliński przedłużyła współpracę z PSŻ Poznań

Bardzo dobry sezon PSŻ Poznań spowodował, że sponsorzy jeszcze chętniej przedłużają swoje umowy, z klubem na kolejny rok zostanie ...

Całość ›

PGE GiEK Skry Bełchatów i Röben Polska już ponad 20 lat razem

Röben Polska, firma z ponad 160-letnią historią w produkcji ceramicznych materiałów budowlanych, pozostała częścią Skry ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›