fbpx Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

CEKOL dalej z „gdańskimi lwami”

Cedat Sp. z o.o., producent chemii budowlanej marki CEKOL, który dołączył do grona Złotych Sponsorów Trefla Gdańsk przed sezonem 2017/2018, w nadchodzących rozgrywkach także będzie grać razem z „gdańskimi lwami”.

Na mocy podpisanej umowy logo marki CEKOL będzie prezentowane m.in. na koszulkach gdańszczan, nośnikach elektronicznych, czy oparciach ławek zawodników podczas meczów PlusLigi.

Firma Cedat Sp. z o. o. to producent chemii budowlanej marki CEKOL, która funkcjonuje na rynku od ponad 25 lat. Posiada kompleksową ofertę produktów do remontowania i wykańczania wnętrz. W swojej działalności stawia przede wszystkim na jakość i niezawodność oferowanych produktów oraz satysfakcję kupujących. Marka CEKOL jest wielokrotnie nagradzana i doceniana zarówno przez wykonawców, jak i inwestorów indywidualnych. CEKOL jest również wrażliwy na potrzeby społeczne i angażuje się w różnego typu działania charytatywne.

Współpraca spółki Cedat i Trefla Gdańsk rozpoczęła się przed sezonem 2017/2018. Logo marki CEKOL przez całe rozgrywki było eksponowane na koszulkach meczowych drużyny, naklejkach na boisku, nośnikach elektronicznych, we wszystkich materiałach drukowanych, a także na oparciach ławek zawodników. W ostatnich miesiącach „gdańskie lwy” razem ze swoim Złotym Sponsorem stanęły na trzecim miejscu podium PlusLigi, a także zdobyły drugi w historii klubu Puchar Polski. W sezonie 2018/2019 owocna współpraca spółki Cedat i Trefla Gdańsk będzie kontynuowana.

– “Bardzo się cieszę, że tak uznana, gdańska marka jak CEKOL w kolejnych rozgrywkach nadal będzie grać razem z ‘gdańskimi lwami’. Za nami sezon bardzo udanej współpracy, a chęć jej kontynuowania jest na to najlepszym dowodem. Bardzo dziękujemy za okazane nam zaufanie i jesteśmy przekonani, że przed nami zarówno kolejne sukcesy sportowe, jak i wspólne osiąganie celów biznesowych naszego Złotego Sponsora” – mówi Dariusz Gadomski, prezes Trefla Gdańsk.

Marka CEKOL, choć jest ogólnopolska, wywodzi się z Gdańska i właśnie tutaj regularnie wspiera zarówno drużyny sportowe, jak i lokalne inicjatywy i społeczności.

– “Bardzo się cieszymy, że w kolejnym sezonie nadal będziemy grać razem z ‘gdańskimi lwami’. Przekonaliśmy się, jak wspaniałym, rodzinnym i chętnie oglądanym sportem jest siatkówka, a także jakie daje możliwości marketingowe. Trefl Gdańsk oznacza z kolei widowiska na najwyższym poziomie, ale też inwestowanie w młode pokolenia i wychowywanie w sportowym duchu setek dzieci i młodzieży. My z kolei zawsze podkreślaliśmy, że lokalna działalność społeczna i edukacyjna to bardzo ważne obszary naszych działań towarzyszących biznesowi” – mówi Piotr Kuryś – Dyrektor Handlowy firmy Cedat.

Nowa umowa została podpisana na rok, do końca sezonu 2018/2019 PlusLigi.

Najnowsze

Startuje Migra Liga Szkół z Volley Wrocław

VolleyWrocław wraz z partnerem – wydawnictwem Migra sp z oo przygotowali specjalny projekt dla uczniów Rusza Migra Liga Szkół Migra ...

Całość ›

Deloitte partnerem Polskiego Związku Piłki Siatkowej na dłużej

Od blisko sześciu lat firma doradcza Deloitte jest zaangażowana w rozwój polskiej siatkówki Kolejna umowa o współpracy pomiędzy ...

Całość ›
Realizacje

Sponsoring Sport.pl inicjatorem współpracy Hotelu Moran oraz Inchcape Polska

Portal Sponsoring Sportpl został inicjatorem kolejnej współpracy, tym razem nawiązanej między Hotelem Moran i Inchcape Poznań Jak ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

Startuje Migra Liga Szkół z Volley Wrocław.
#sponsoringsport #volleywroclaw #siatkowka https://t.co/jkRvYBxOJD

Deloitte partnerem Polskiego Związku Piłki Siatkowej na dłużej.
#sponsoringsport #Deloitte #siatkowka https://t.co/AZIQ9LnJns