Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Carrefour Sponsorem Głównym 78. Tour de Pologne

Carrefour Polska po raz piąty z rzędu będzie Sponsorem Głównym Tour de Pologne UCI World Tour. Podczas 78. edycji wyścigu kolarze będą rywalizować o żółtą koszulkę lidera Carrefour i zwycięstwo w klasyfikacji generalnej Carrefour.

– „Bardzo cieszymy się z faktu, że Carrefour po raz kolejny jest Sponsorem Głównym Tour de Pologne. To dla nas dowód zaufania i satysfakcji z naszej współpracy. Świadomość, że marki takie jak Carrefour angażują się we współpracę z Tour de Pologne napawa nas dumą. Nasz narodowy wyścig to najważniejsza kolarska impreza w tym regionie i fantastyczny sposób promocji. Znakomici kolarze, niezwykła trasa, wspaniałe pojedynki – to wszystko gwarantuje sportowe emocje na najwyższym poziomie. Zbliżająca się edycja zapowiada się szczególnie ciekawie i nie mogę się doczekać, aby ponownie móc obserwować kolarskie gwiazdy cieszące się z sukcesu w żółtej koszulce Carrefour” – powiedział Czesław Lang, Dyrektor Generalny Tour de Pologne.

– „Carrefour już po raz piąty z rzędu jest sponsorem głównym Tour de Pologne, największego wyścigu kolarskiego w tej części Europy. Cieszymy się, że najlepsi kolarze świata ponownie będą rywalizować o żółtą koszulkę lidera Carrefour. Bardzo ważne jest także to, że Tour de Pologne to nie tylko kolarska liga mistrzów, ale także wydarzenie, które promuje zdrowy i aktywny styl życia. Elementy takie jak zdrowie, czy aktywność fizyczna, wpisują się w strategię transformacji żywieniowej, którą realizujemy pod hasłem Act For Food. Tegoroczny Tour de Pologne będzie okazją do wspólnego przeżywania największych sportowych emocji, a także promocji najcenniejszych wartości związanych ze zdrowiem oraz wspieraniem tego, co lokalne i bliskie naszym sercom” – powiedział Michał Sacha, Członek Zarządu, CMO Carrefour Polska.

Dla wielu polskich kolarzy zdobycie żółtej koszulki lidera Tour de Pologne wiąże się z pięknymi wspomnieniami. – „W 1993 roku wygrałem ten wyścig po raz trzeci z rzędu, a podczas zawodów poznałem Agnieszkę, która wówczas prezentowała koszulki na podium, a dziś jest moją żoną” – wspomina Dariusz Baranowski, zwycięzca Tour de Pologne z 1991, 92 i 93 roku. – „Wygrałem Tour de Pologne w tym samym roku, w którym odniosłem dwa etapowe zwycięstwa w Tour de France. Zdobycie żółtej koszulki na moich rodzimych drogach było dla mnie czymś specjalnym, nieporównywalnym” – mówi Rafał Majka, zwycięzca z 2014 roku. – „To wspaniałe uczucie jechać w Polsce w żółtej koszulce i słyszeć doping polskich kibiców. Zawsze chciałem wygrać w Polsce, to było moje marzenie z dzieciństwa, które stało się rzeczywistością” – dodaje Michał Kwiatkowski, zwycięzca z 2018 roku. – „Pamiętam dzień, w którym założyłem żółtą koszulkę po raz pierwszy, to było w lipcu w Polańczyku. Coś wspaniałego, coś niezwykle zaszczytnego. Ta żółta koszulka dodała mi skrzydeł na następnych etapach, dodała mi sił i udało mi się zwyciężyć w całym wyścigu” – wspomina Czesław Lang, zwycięzca z 1980 roku.

  1. Tour de Pologne UCI World Tour odbędzie się w terminie 9-15 sierpnia 2021 roku.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›