Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Carrefour promuje się przy okazji Tour de Pologne

Carrefour promuje się jako sponsor Tour de Pologne.

Sieć sklepów Carrefour jest sponsorem głównym wyścigu kolarskiego Tour de Pologne. Dla marki to powód do dumy, który stara się promować. Z okazji wydarzenia powstała specjalna strona internetowa, która m.in. będzie informować o sportowych produktach w ofercie sklepu. Na witrynie znajdują się również konkursy czy film promocyjny, w trakcie wyścigu pojawiać się również będą wyniki z wyścigu.

Stworzony na potrzeby kampanii promocyjnej spot przedstawia „Napoleona”, głównego bohatera akcji Carrefour. W filmie zobaczymy główną postać zapraszającą do jazdy na rowerze i dbania o swoje zdrowie. Za strategię, kreację i realizację kampanii odpowiada agencja Saatchi&Saatchi IS.

Źródło: Wirtualne Media

Najnowsze

Lech zasłużony dla miasta Poznania

W dniu imienin Piotra i Pawła, czyli patronów miasta, Lech Poznań otrzymał tytuł zasłużonego dla miasta Poznania Wyróżnienie w ...

Całość ›

Wisła Kraków kończy współpracę z LV BET

Z dniem 1 lipca 2022 roku kooperacja pomiędzy Wisłą Kraków a LV BET zakończyła się, strony współpracowały od ponad 5 lat ...

Całość ›

Piłkarze ręczni z Kielc z nową nazwą

Mistrzowie Polski mają nowego sponsora tytularnego 27 czerwca 2022 r druga drużyna Europy przyjmuje nazwę Łomża Industria Kielce i w ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›