Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Capelli Sport nowym partnerem technicznym Pogoni

Pogoń Szczecin ogłosiła, że nowym partnerem technicznym klubu będzie marka Capelli Sport.

Obie strony zawarły wieloletnią umowę, na mocy której Capelli Sport zostanie oficjalnym i wyłącznym dostawcą strojów meczowych, odzieży i wyposażenia sportowego klubu.

Od początku sezonu 2020/2021 Capelli Sport dostarczać będzie klubowi odzież sportową, stroje meczowe i treningowe, w których piłkarze Pogoni Szczecin będą prezentować się na boisku i nie tylko. Partner przygotował dedykowane wzory oraz produkty najwyższej jakości.

„Jesteśmy podekscytowani wejściem na polski rynek z tak fantastycznym partnerem i klubem jakim jest Pogoń Szczecin” – mówi szef Capelli Sport Europe Kay Mourheg. – „W trwającym dotąd sezonie Pogoń prezentowała się naprawdę dobrze i jest właśnie takim typem klubu, z jakimi staramy się nawiązywać współprace. Oczekujemy z niecierpliwością momentu, gdy zaczniemy już wspierać klub, zawodników i kibiców” – dodaje Mourheg.

„Szukaliśmy partnera, który rozwija się i szuka możliwości ekspansji na nowe europejskie rynki” – mówi prezes zarządu Pogoni Szczecin Jarosław Mroczek. – „Współpraca z Capelli Sport ma dla nas bardzo dużą wartość. Z przyjemnością mogę powiedzieć, że partner przygotował dla nas trzy dedykowane zestawy strojów meczowych na nowy sezon. Jestem pewien, że fani Pogoni Szczecin będą pozytywnie zaskoczeni” – podsumowuje.

Marka Capelli Sport powstała w 2011 roku. Została stworzona przez spółkę-matkę, GMA Group, z misją dostarczania jakości, funkcjonalności i rozwiązań wspierających jak najlepszą dyspozycję sportowców. GMA Group ma ponad 30-letnie doświadczenie w segmencie odzieżowym, mody, czy biznesowych akcesoriów. Markę cechuje innowacyjność oraz produkcja najwyższej klasy sprzętu treningowego i sportowego, dzięki czemu na całym świecie jest partnerem wielu profesjonalnych klubów, ale także półprofesjonalnych, młodzieżowych, czy amatorskich.

Najnowsze

MetalZbyt zostaje nowym sponsorem Stomilu Olsztyn

Firma MetalZbyt została nowym sponsorem Stomilu Olsztyn Umowa ze sponsorem będzie obowiązywać do końca roku Firma MetalZbyt ...

Całość ›

Stadion Śląski z Superauto.pl w nazwie

Superautopl, największy sprzedawca nowych aut w internecie, został pierwszym w historii sponsorem tytularnym Stadionu Śląskiego W ...

Całość ›

Cegielnia Grabarz nowym sponsorem głównym Orła Łódź

Powiększa się grono firm, które w sezonie 2025 będą wspierały Orła Łódź Nowym sponsorem głównym klubu została Cegielnia ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›