Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

CANAL+ przejmuje prawa telewizyjne do rozgrywek 1. Ligi Żużlowej

CANAL+ nabył w ramach przetargu organizowanego przez Polski Związek Motorowy wyłączne prawa telewizyjne do transmisji rozgrywek 1. Ligi Żużlowej w sezonach 2020 – 2024.

Rozgrywki będą transmitowane na antenie szeroko dostępnego kanału nSport+. Kibice zobaczą tam dwa najlepsze mecze w każdej kolejce sezonu zasadniczego, wszystkie mecze rundy finałowej oraz powtórki, skróty i dedykowany rozgrywkom magazyn podsumowujący aktualną kolejkę.

– “Polska jest prawdziwym zagłębiem żużla, a sukcesy naszych zawodników są tego najlepszym potwierdzeniem. Cieszymy się mogąc oddać 1. Ligę Żużlową w ręce CANAL+, który od wielu lat udowadnia, że jest gwarancją wysokiej jakości realizacji i promocji polskiego żużla. Jesteśmy również bardzo zadowoleni z oferty CANAL+, co pozwoli na dalsze rozwijanie tych rozgrywek.” – Michał Sikora, prezes Polskiego Związku Motorowego

“1. Liga Żużlowa jest zapleczem najlepszej żużlowej ligi świata i ma bez wątpienia gigantyczny potencjał do dalszego rozwoju. Już w kwietniu będziemy mogli przenieść nasze ponad siedmioletnie doświadczenia z promocji rozgrywek PGE Ekstraligi na kolejne stadiony, na czym skorzystają nie tylko wszyscy kibice, ale również całe środowisko polskiego żużla.” – Edyta Sadowska, prezes zarządu i dyrektor generalna CANAL+ w Polsce

CANAL+ wyprodukuje wszystkie transmisje meczów sezonu zasadniczego w standardzie minimum ośmiu kamer, w tym z wykorzystaniem kamery rejestrującej tzw. beauty shot oraz powtórkami w trybie slow motion. Mecze rundy finałowej zostaną wyprodukowane dodatkowo w standardzie minimum dziesięciu kamer, a na wybranych meczach pojawią się drony typu racer podążające za zawodnikami oraz tzw. krany kamerowe. Wszystko po to, aby widzowie przed telewizorami mogli jeszcze mocniej odczuwać emocje towarzyszące zawodom żużlowym.

“Od lat ustalamy najwyższe standardy transmisji żużla nie tylko na rynku krajowym, ale także międzynarodowym, produkując sygnał telewizyjny z większości wydarzeń rozgrywanych w ramach cyklu Speedway Grand Prix oraz Speedway of Nations. Od nowego sezonu technologie telewizyjne CANAL+ oraz jedni z najlepszych komentatorów i ekspertów żużla zawitają na stadiony 1. Ligi Żużlowej, tworząc dla kibiców zupełnie nowy standard realizacji tych rozgrywek.” – Michał Jarocki, dyrektor sportowy CANAL+ w Polsce

– “Widowiskowe mecze 1. Ligi Żużlowej zyskują partnera, który przez pięć kolejnych sezonów będzie przenosił emocje ze stadionu wprost na ekrany telewizorów. Jestem przekonany, że wspólnie zbudujemy znakomitą wartość promocyjną z korzyścią dla wszystkich klubów i fanów czarnego sportu.” – Piotr Szymański, przewodniczący Głównej Komisji Sportu Żużlowego

Wszystkie mecze transmitowane na antenie nSport+ będą komentowane prosto ze stadionu. W przerwach między biegami widzowie zobaczą dodatkowo rozmowy i analizy ze specjalnego studia umiejscowionego bezpośrednio na stadionie. Kamery i mikrofony reporterów nSport+ będą również towarzyszyć zawodnikom m.in. w parku maszyn.

Pierwsza runda sezonu 2020 rozgrywek 1. Ligi Żużlowej rozpocznie się już 4 kwietnia. Transmisja tylko w nSport+.

W nSport+ będzie można również niezmiennie śledzić rozgrywki PGE Ekstraligi. Zgodnie z terminarzem rozgrywek, najlepsza żużlowa liga świata powróci na antenę nSport+ 5 kwietnia.

Najnowsze

Bricoman na dłużej z Widzewem

Dobra współpraca oraz wspólne dążenie do budowania społeczności to powody, dla których Bricoman Łódź przedłużył umowę ...

Całość ›

Nowa identyfikacja wizualna Chrobrego Głogów S.A.

Spółka Chrobry Głogów wprowadziła nową identyfikacją wizualną Nowy logotyp została spółka zajmująca się stadionem oraz klubem ...

Całość ›

Noho Investment sponsorem Garbarni

Firma Noho Investment została sponsorem Garbarni Kraków i będzie wspierać Klub przez najbliższy rok Umowa przewiduje także ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

This message is only visible to admins.

Problem displaying Facebook posts.
Click to show error

Error: An access token is required to request this resource.
Type: OAuthException
Solution: See here for how to solve this error
This error message is only visible to WordPress admins

Warning: The account for sponsoringsport.pl needs to be reconnected.
Due to Instagram platform changes on March 2, 2020, this Instagram account needs to be reconnected to allow the feed to continue updating. Reconnect on plugin Settings page