Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

CANAL+ przejmuje prawa telewizyjne do rozgrywek 1. Ligi Żużlowej

CANAL+ nabył w ramach przetargu organizowanego przez Polski Związek Motorowy wyłączne prawa telewizyjne do transmisji rozgrywek 1. Ligi Żużlowej w sezonach 2020 – 2024.

Rozgrywki będą transmitowane na antenie szeroko dostępnego kanału nSport+. Kibice zobaczą tam dwa najlepsze mecze w każdej kolejce sezonu zasadniczego, wszystkie mecze rundy finałowej oraz powtórki, skróty i dedykowany rozgrywkom magazyn podsumowujący aktualną kolejkę.

– „Polska jest prawdziwym zagłębiem żużla, a sukcesy naszych zawodników są tego najlepszym potwierdzeniem. Cieszymy się mogąc oddać 1. Ligę Żużlową w ręce CANAL+, który od wielu lat udowadnia, że jest gwarancją wysokiej jakości realizacji i promocji polskiego żużla. Jesteśmy również bardzo zadowoleni z oferty CANAL+, co pozwoli na dalsze rozwijanie tych rozgrywek.” – Michał Sikora, prezes Polskiego Związku Motorowego

„1. Liga Żużlowa jest zapleczem najlepszej żużlowej ligi świata i ma bez wątpienia gigantyczny potencjał do dalszego rozwoju. Już w kwietniu będziemy mogli przenieść nasze ponad siedmioletnie doświadczenia z promocji rozgrywek PGE Ekstraligi na kolejne stadiony, na czym skorzystają nie tylko wszyscy kibice, ale również całe środowisko polskiego żużla.” – Edyta Sadowska, prezes zarządu i dyrektor generalna CANAL+ w Polsce

CANAL+ wyprodukuje wszystkie transmisje meczów sezonu zasadniczego w standardzie minimum ośmiu kamer, w tym z wykorzystaniem kamery rejestrującej tzw. beauty shot oraz powtórkami w trybie slow motion. Mecze rundy finałowej zostaną wyprodukowane dodatkowo w standardzie minimum dziesięciu kamer, a na wybranych meczach pojawią się drony typu racer podążające za zawodnikami oraz tzw. krany kamerowe. Wszystko po to, aby widzowie przed telewizorami mogli jeszcze mocniej odczuwać emocje towarzyszące zawodom żużlowym.

„Od lat ustalamy najwyższe standardy transmisji żużla nie tylko na rynku krajowym, ale także międzynarodowym, produkując sygnał telewizyjny z większości wydarzeń rozgrywanych w ramach cyklu Speedway Grand Prix oraz Speedway of Nations. Od nowego sezonu technologie telewizyjne CANAL+ oraz jedni z najlepszych komentatorów i ekspertów żużla zawitają na stadiony 1. Ligi Żużlowej, tworząc dla kibiców zupełnie nowy standard realizacji tych rozgrywek.” – Michał Jarocki, dyrektor sportowy CANAL+ w Polsce

– „Widowiskowe mecze 1. Ligi Żużlowej zyskują partnera, który przez pięć kolejnych sezonów będzie przenosił emocje ze stadionu wprost na ekrany telewizorów. Jestem przekonany, że wspólnie zbudujemy znakomitą wartość promocyjną z korzyścią dla wszystkich klubów i fanów czarnego sportu.” – Piotr Szymański, przewodniczący Głównej Komisji Sportu Żużlowego

Wszystkie mecze transmitowane na antenie nSport+ będą komentowane prosto ze stadionu. W przerwach między biegami widzowie zobaczą dodatkowo rozmowy i analizy ze specjalnego studia umiejscowionego bezpośrednio na stadionie. Kamery i mikrofony reporterów nSport+ będą również towarzyszyć zawodnikom m.in. w parku maszyn.

Pierwsza runda sezonu 2020 rozgrywek 1. Ligi Żużlowej rozpocznie się już 4 kwietnia. Transmisja tylko w nSport+.

W nSport+ będzie można również niezmiennie śledzić rozgrywki PGE Ekstraligi. Zgodnie z terminarzem rozgrywek, najlepsza żużlowa liga świata powróci na antenę nSport+ 5 kwietnia.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›