WBK z Fabiańskim
Bank BZ WBK kontynuuje swoją kampanię za pomocą sportu, tym razem wspólnie z Łukaszem Fabiańskim.
Wcześniej realizowana kampania realizowana była w oparciu o wizerunek Mateusza Borka oraz Anny Lewandowskiej. Tym razem bohaterem jest Fabiański, reklamuje on Konto Godne Polecenia. Głównym hasłem promocyjnym brzmi„takie konto broni się samo”. Całość działań potrwa do stycznia.
– „Nasza wiosenna kampania okazała się sukcesem. Była angażująca, wychodziła poza utarte schematy komunikacji. Mimo że nie byliśmy oficjalnym sponsorem mistrzostw Europy 2016, nasza marka była wskazywana jako jedna z najaktywniejszych w tym czasie. To wynik obecności we wszystkich kanałach dotarcia do klienta, z silnym uwzględnieniem social media oraz spójności działań” – wylicza Artur Sikora, dyrektor komunikacji korporacyjnej i marketingu w BZ WBK. – „Oczywiście kluczowy był sportowy kontekst. Polacy kochają piłkę nożną i związane z nią emocje. Kolejne badania i rankingi pokazują, że temat futbolu jest nieustannie bardzo nośny, dlatego postanowiliśmy kontynuować tę drogę” – uzasadnia.
Źródło: Wirtualne Media