Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Bytovia chce rozbudować media klubowe, uruchamia akcję na Fans4Club

Mimo straty sponsora tytularnego Bytovia Bytów ciągle stara się rozwijać, tym razem klub uruchomił zbiórkę na Fans4Club chcąc zebrać środki na rozwój mediów klubowych.

Pod koniec maja, w momencie niespodziewanego wycofania się sponsora tytularnego – firmy Drutex – przyszłość Bytovii stanęła pod znakiem zapytania. Mimo trudnej sytuacji, zarząd postanowił walczyć o pozostanie klubu na poziomie 1 Ligi – w szczególności, że sportowo drużyna wywalczyła utrzymanie na zapleczu ekstraklasy. W przeciągu dwóch tygodni udało się zmobilizować wielu lokalnych przedsiębiorców, którzy w ramach sponsoringu zadeklarowali pomoc finansową.

Przedstawiciele klubu starają się o dalszy rozwój klubu, Bytovia rozpoczęła zbiórkę na Fans4Club chcąc zyskać środki na zakup sprzętu, który pozwoli na rozwój klubowej telewizji.

– “Pewna część naszej historii została zamknięta, ale wspólnie chcemy stworzyć zupełnie nowy rozdział, pełen emocji i radości. Wspólnie zadbajmy o przyszłość Bytovii. Weźmy karty do ręki i zacznijmy nowe rozdanie!

Chcemy, by pierwszym krokiem nowego rozdania było powstanie satysfakcjonujących Was mediów i telewizji klubowej. Zależy nam na jak najlepszej i jak najszybszej komunikacji z fanami. Nie zawsze jednak pozwala nam na to sprzęt. Tworzenie wysokiej jakości treści na stronę internetową, portale społecznościowe i klubową telewizję wymaga sprzętu o wiele lepszego niż ten, którym obecnie dysponujemy.

Staramy się jak najbardziej rozwijać i rozbudowywać komunikację pomiędzy kibicami a klubem za pomocą naszych środków przekazu. Ze względu na ograniczenia wynikający z posiadanych przez nas urządzeń jest to jednak bardzo trudne. Obecnie nie mamy nawet aparatu fotograficznego, którym moglibyśmy robić zdjęcia podczas meczów naszego zespołu. Dlatego celem nr 1 jest uzbieranie środków na funkcjonowanie klubowych mediów i telewizji, aby dostarczyć przede wszystkim Wam – kibicom treści najwyższej jakości, z których będziecie zadowoleni.

Jeżeli osiągniemy wspólnie pierwszy cel – uruchomimy kolejny, z którego efektu dumny będzie cały Bytów.”

Najnowsze

AquaVia partnerem Warty

Jest naturalnie alkaliczna, ma bardzo wysokie naturalne pH 9,4 i wyjątkowy smak – oto AquaVia, woda źródlana, którą w tym sezonie ...

Całość ›

#WiedzaJestWcenie – kampania telewizyjna TOTALbet

Legalny bukmacher TOTALbet uruchomił telewizyjną kampanię reklamową pod nazwą "WiedzaJestWcenie" Spoty będą emitowane przez ...

Całość ›

Handbud na dłużej z Jagiellonią

HANBUD i Jagiellonia Białystok przedłużyły umowę o współpracy Firma z Bielska Podlaskiego pozostanie Sponsorem Premium klubu do ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›

AquaVia partnerem Warty.

#sponsoringsport #wartapoznan #pilkanozna https://sponsoringsport.pl/aquavia-partnerem-warty/

#WiedzaJestWcenie – kampania telewizyjna TOTALbet .
#sponsoringsport #totalbet #kampania https://sponsoringsport.pl/wiedzajestwcenie-kampania-telewizyjna-totalbet/

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.

 

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.