Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

BusWiFi po raz czwarty

Firma BusWIFI zdecydował się przedłużyć współpracę z WTS Sparta Wrocław. BusWIFI oferuje między innymi ekspozycję reklamową w autobusach miejskich w kilku lokalizacjach w Polsce.

– „Wystrzeliliśmy właśnie spod taśmy w czwarty rok naszej współpracy. Dzięki niej kibice będą mogli obejrzeć spoty zapowiadające mecze żużlowców Sparty we wrocławskich autobusach. – To dla nas bardzo ważna gałąź promocji, bo możemy dotrzeć do wielu wrocławian, także tych, którzy jeszcze nie zakochali się w speedway’u. Cieszę się, że mamy po swojej stronie takiego partnera, jak BusWiFi” – powiedział Andrzej Rusko, Prezes WTS-u.

„Sparta to czołowa drużyna żużlowa w Polsce. Życzymy jej i sobie, by w kolejnych latach nie schodziła z podium mistrzostw Polski. Mamy satysfakcję z tego, że mamy swój udział w tym, że Stadion Olimpijski niemal na każdym meczu jest wypełniony kibicami do ostatniego miejsca” – stwierdził Wojciech Kulesza, Członek Zarządu BusWiFi sp. z o.o.

BusWiFi.TV to interaktywna telewizja dla pasażerów komunikacji miejskiej. Celem firmy jest zapewnienie pasażerom przyjemnej podróży i zawsze aktualnych informacji. BusWiFi zapewnia kompleksową obsługę począwszy od produkcji i montażu ekranów LCD w pojazdach komunikacji publicznej, przez przygotowywanie spotów, po nadzór nad sprawnym działaniem systemów oraz dbanie o najwyższą jakość prezentowanych materiałów. Telewizja, w połączeniu z zapewnianym przez firmę darmowym dostępem do bezprzewodowego internetu dla pasażerów, to prawdziwy skok jakości usług świadczonych przez przewoźników transportu zbiorowego. Reklama multimedialna na nośnikach elektronicznych w autobusach to nieszablonowy sposób dotarcia z przekazem do dużej grupy odbiorców.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›