Budujmase.pl i Oświeciński chętnie oglądany
Według comiesięcznego zestawienia najchętniej oglądanych spotów, trzecie miejsce zajął film budujmase.pl z Tomaszem Oświecińskim.
Na miejscu pierwszym znalazł się spot Allegro „Podziel się tym, co masz cennego. Czego szukasz? Talizman”. Kolejne miejsce zajęła „Jajka Hatchimals Unboxing Open Box”. Trzecie miejsce natomiast uzyskał spot z branży sportowej. Na ostatnim miejscu podium znalazł się film z Tomaszem Oświecińskim, powstały dla portalu budujmase.pl. W spocie zobaczymy trenera i aktora, który zachęca do treningów, korzystania z portalu i znajdujących się tam porad treningowych.
„YouTube Ads Leaderboard” to comiesięczne zestawienie spotów najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking pięciu filmów jest ustalany na podstawie algorytmu, który uwzględnia parametry zaangażowania widowni (czas oglądania, liczbę polubień i udostępnień filmu), liczbę obejrzeń oraz to, jaka część filmu została obejrzana.
Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube. Dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych w serwisie.
Źródło: Marketing Przy Kawie