Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Budmar zwiększa wsparcie dla Wisły Płock

Po raz kolejny Budmat został sponsorem Wisły Płock. Nowa umowa sponsorska na sezon 2021/2022 gwarantuje korzystniejsze niż dotychczas świadczenia dla obu stron.

Budmat jest z Wisłą Płock od momentu jej powrotu na piłkarskie salony w Polsce, zatem sezon 2021/2022 będzie już szóstym z rzędu, który wspiera Budmat.

„Wypracowaliśmy wspólnie z Wisłą Płock korzystne dla obu stron warunki współpracy na kolejny sezon. Fakt, że jesteśmy obecni na koszulkach piłkarskiej drużyny naszego miasta, to dla nas zaszczyt i prawdziwy powód do dumy. Doceniamy rozwój klubu, dlatego nadal chcemy aktywnie wspierać i promować sukcesy płockiej drużyny. Wierzymy, że dzięki naszemu wsparciu, które systematycznie zwiększamy, stwarzamy warunki do wytężonej pracy zawodników i osiągania dalszych sukcesów drużyny. Budmat jest częścią społeczności Płocka, dlatego tym bardziej chętnie angażujemy się w działania na rzecz lokalnej wspólnoty, a grą Wisły Płock żyją przecież tysiące jej mieszkańców” – podkreśla Paweł Borawski, zastępca Zarządzającego Dyrektora Handlowego Budmat.
Trwają obecnie rozmowy na temat rozszerzenia współpracy między stronami w przyszłości.

„Przedłużenie umowy sponsorskiej z firmą Budmat to znakomita informacja pod wieloma względami. Chodzi tutaj nie tylko o kolejne miesiące współpracy, ale też o jej warunki, które są dla nas korzystniejsze, niż do tej pory. Nasza współpraca trwa już sześć lat i mam nadzieję, że będzie trwała jeszcze wiele sezonów” – dodał Tomasz Marzec, prezes Wisły Płock.

Logo Budmat, podobnie jak w poprzednich sezonach, będzie wyeksponowane na tylnej stronie meczowej koszulki Wisły Płocka, a także na Stadionie im. Kazimierza Górskiego w Płocku i klubowych materiałach promocyjnych.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›