Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Browar Błonie nowym sponsorem koszykarzy Legii Warszawa

Sekcja Koszykówki Legii Warszawa rozpoczyna współpracę z kolejnym sponsorem, którym został Browar Błonie, lokalny producent piw regionalnych i rzemieślniczych.

Browar Błonie to jeden z najnowocześniejszych browarów w Europie oparty na wiedzy specjalistów zajmujących się warzeniem najlepszego piwa. Profesjonalne i nowoczesne urządzenia stworzone na specjalne zamówienie pozwalają tworzyć produkty według ściśle określonych receptur i oferować klientom najwyższą jakość oraz pewność, że każda warka będzie smakować dokładnie tak samo.

– „Sekcja Koszykówki Legii Warszawa jest pierwszą drużyną sportową, którą zdecydował się wspierać Browar Błonie. Produkty przedsiębiorstwa są skierowane do szerokiego grona odbiorców, stworzone zgodnie ze sztuką piwowarską, w tradycyjnym i niepowtarzalnym stylu. Owoce pracy browaru cieszą się uznaniem i popularnością wśród klientów i kontrahentów Browaru Błonie.”Sekcja Koszykówki Legii Warszawa jest w pewnym sensie podobna do minionych lat Browaru Błonie – koszykarze pną się w tabeli ligowej, a my jako dość młody browar, ale mocno zakorzeniony w środowisku mazowieckim, blisko Puszczy Kampinoskiej, mamy cel, aby szybko osiągnąć istotną pozycję na mazowieckim rynku. Naszą podstawową zasadą jest wierność tradycji rzemieślniczych w produkcji piwa. Flagową linią naszych produktów są „Inne Beczki”, bardzo znane na mazowieckim rynku. Wprowadzamy także dość mocno na rynek dwie kolejne linie piwa: Kampinoskie i Polski Folklor, inspirowane tradycjami, historią. Jesteśmy obecni w wielu miejscach w Polsce, pracy wymaga jeszcze rozpoznawalność naszych produktów, stąd też m.in. liczymy na to, że wraz z sukcesami Sekcji Koszykówki Legii Warszawa będziemy mogli również nacieszyć się splendorem” – powiedział Tomasz Banaszkiewicz, Prezes Zarządu Browaru Błonie.

Łukasz Sekuła, Wiceprezes Zarządu Sekcji Koszykówki Legii Warszawa podkreślił jak ważne dla klubu jest zaangażowanie lokalnych firm: – „Jak zwykle cieszymy się, kiedy dołączają do nas nowi partnerzy dostrzegający potencjał Klubu i to, że współpraca z koszykówką Legii Warszawa może im przynosić wymierne korzyści. To potwierdza skuteczność przyjętej ścieżki rozwoju w tym aspekcie opartej na ogólnopolskich znanych markach, które chcemy rozszerzać o bliskie nam marki regionalne związane z Warszawą i Mazowszem. Browar Błonie to kolejne lokalne przedsiębiorstwo, które do nas dołącza, idealnie i naturalnie wpisuje się w strategiczny rozwój Klubu. Mamy nadzieję, że naszym kibicom i sympatykom też spodoba się ta ścieżka i postawienie akcentów na współpracę z mazowieckimi firmami.”

– „Począwszy od dzisiejszego meczu z Pszczółką Startem Lublin, logo Browaru Błonie pojawi się na strojach zawodników i na bandach LED okalających boisko. Kibice oglądający nasze mecze w telewizji na pewno zauważą z jakim fajnym, nowym sponsorem zagramy w czekających nas meczach. Każdy z minionych meczów rozgrywanych w Warszawie przyciągnął średnio prawie 50 tys. widzów przed telewizory. Tym samym liczymy na duże wsparcie kibiców zarówno w tych ostatnich meczach sezonu zasadniczego jak i przede wszystkim w fazie play-off” – dodał Łukasz Sekuła.

– „My już kilka medali mamy, liczymy na walkę koszykarzy Legii o mistrzostwo Polski. Mam nadzieję, że będziemy się ścigać w liczbie zdobytych medali i to będzie szlachetne współzawodnictwo” – podsumował Tomasz Banaszkiewicz.

Grono Partnerów i Sponsorów Sekcji Koszykówki Legii Warszawa stale się powiększa i rozszerza swoje możliwości biznesowe. Kilka tygodni temu współpracę ze stołecznym klubem przedłużyła Dzielnica Bemowo, a w listopadzie minionego roku z Zielonymi Kanonierami związała się firma BYŚ, czołową firmą branży gospodarki odpadami na terenie stolicy.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›