Browar Błonie nowym sponsorem koszykarzy Legii Warszawa
Sekcja Koszykówki Legii Warszawa rozpoczyna współpracę z kolejnym sponsorem, którym został Browar Błonie, lokalny producent piw regionalnych i rzemieślniczych.
Browar Błonie to jeden z najnowocześniejszych browarów w Europie oparty na wiedzy specjalistów zajmujących się warzeniem najlepszego piwa. Profesjonalne i nowoczesne urządzenia stworzone na specjalne zamówienie pozwalają tworzyć produkty według ściśle określonych receptur i oferować klientom najwyższą jakość oraz pewność, że każda warka będzie smakować dokładnie tak samo.
– „Sekcja Koszykówki Legii Warszawa jest pierwszą drużyną sportową, którą zdecydował się wspierać Browar Błonie. Produkty przedsiębiorstwa są skierowane do szerokiego grona odbiorców, stworzone zgodnie ze sztuką piwowarską, w tradycyjnym i niepowtarzalnym stylu. Owoce pracy browaru cieszą się uznaniem i popularnością wśród klientów i kontrahentów Browaru Błonie.”Sekcja Koszykówki Legii Warszawa jest w pewnym sensie podobna do minionych lat Browaru Błonie – koszykarze pną się w tabeli ligowej, a my jako dość młody browar, ale mocno zakorzeniony w środowisku mazowieckim, blisko Puszczy Kampinoskiej, mamy cel, aby szybko osiągnąć istotną pozycję na mazowieckim rynku. Naszą podstawową zasadą jest wierność tradycji rzemieślniczych w produkcji piwa. Flagową linią naszych produktów są „Inne Beczki”, bardzo znane na mazowieckim rynku. Wprowadzamy także dość mocno na rynek dwie kolejne linie piwa: Kampinoskie i Polski Folklor, inspirowane tradycjami, historią. Jesteśmy obecni w wielu miejscach w Polsce, pracy wymaga jeszcze rozpoznawalność naszych produktów, stąd też m.in. liczymy na to, że wraz z sukcesami Sekcji Koszykówki Legii Warszawa będziemy mogli również nacieszyć się splendorem” – powiedział Tomasz Banaszkiewicz, Prezes Zarządu Browaru Błonie.
Łukasz Sekuła, Wiceprezes Zarządu Sekcji Koszykówki Legii Warszawa podkreślił jak ważne dla klubu jest zaangażowanie lokalnych firm: – „Jak zwykle cieszymy się, kiedy dołączają do nas nowi partnerzy dostrzegający potencjał Klubu i to, że współpraca z koszykówką Legii Warszawa może im przynosić wymierne korzyści. To potwierdza skuteczność przyjętej ścieżki rozwoju w tym aspekcie opartej na ogólnopolskich znanych markach, które chcemy rozszerzać o bliskie nam marki regionalne związane z Warszawą i Mazowszem. Browar Błonie to kolejne lokalne przedsiębiorstwo, które do nas dołącza, idealnie i naturalnie wpisuje się w strategiczny rozwój Klubu. Mamy nadzieję, że naszym kibicom i sympatykom też spodoba się ta ścieżka i postawienie akcentów na współpracę z mazowieckimi firmami.”
– „Począwszy od dzisiejszego meczu z Pszczółką Startem Lublin, logo Browaru Błonie pojawi się na strojach zawodników i na bandach LED okalających boisko. Kibice oglądający nasze mecze w telewizji na pewno zauważą z jakim fajnym, nowym sponsorem zagramy w czekających nas meczach. Każdy z minionych meczów rozgrywanych w Warszawie przyciągnął średnio prawie 50 tys. widzów przed telewizory. Tym samym liczymy na duże wsparcie kibiców zarówno w tych ostatnich meczach sezonu zasadniczego jak i przede wszystkim w fazie play-off” – dodał Łukasz Sekuła.
– „My już kilka medali mamy, liczymy na walkę koszykarzy Legii o mistrzostwo Polski. Mam nadzieję, że będziemy się ścigać w liczbie zdobytych medali i to będzie szlachetne współzawodnictwo” – podsumował Tomasz Banaszkiewicz.
Grono Partnerów i Sponsorów Sekcji Koszykówki Legii Warszawa stale się powiększa i rozszerza swoje możliwości biznesowe. Kilka tygodni temu współpracę ze stołecznym klubem przedłużyła Dzielnica Bemowo, a w listopadzie minionego roku z Zielonymi Kanonierami związała się firma BYŚ, czołową firmą branży gospodarki odpadami na terenie stolicy.