fbpx Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Brackie Žatecký Pils nowym sponsorem GKS-u

Brackie Žatecký Pils, marka regionalna z pogranicza polsko-czeskiego, będzie od przyszłego sezonu wpierać piłkarski zespół GKS 1962 Jastrzębie. Klub właśnie świętuje awans do I ligi.

Jako marka regionalna Brackie Żatecky Pils angażuje się w lokalne wydarzenia i wspiera inicjatywy bliskie mieszkańcom. Współpraca z GKS-em 1962 Jastrzębie to kolejny krok w budowaniu więzi z mieszkańcami. W ramach umowy logo Brackiego Żatecky Pils pojawi się na koszulkach meczowych zespołu, a marka będzie też obecna na całym stadionie. Umowa sponsorska zawarta została na rok.

– “Chcemy umacniać wizerunek Brackiego Żatecky Pils jako marki związanej ze Śląskiem i obecnej na ważnych regionalnych wydarzeniach. Wspieranie piłkarskiej drużyny GKS-u 1962 Jastrzębie to dla nas naturalne działanie, dające możliwość przeżywania sportowych emocji razem z naszymi konsumentami” – mówi Mariusz Brzeziński odpowiedzialny za markę w Grupie Żywiec. – “Klub znaczy coraz więcej na piłkarskiej mapie Śląska. Jesteśmy pewni, że razem zapewnimy kibicom mnóstwo emocji i zaskoczymy ich w przyszłości ciekawymi aktywacjami” – dodaje.

GKS 1962 Jastrzębie w przeszłości grał w Ekstraklasie i raz dotarł do półfinału Pucharu Polski. W ostatnich latach drużyna oparta na piłkarzach z regionu robi regularne postępy, czego dowodem są dwa z rzędu awanse do wyższych klas rozgrywkowych. Przed ostatnią kolejką zespół jest na czele tabeli rozgrywek II ligi, wyprzedzając tak uznane kluby jak ŁKS Łódź czy Wartę Poznań. W kolejnym sezonie zagra na zapleczu Ekstraklasy, której mecze transmituje Polsat Sport.

– “Wyniki ostatnich dwóch sezonów pokazują, że nasz klub rozwija się w dobrym kierunku, zarówno pod względem sportowym, jak i organizacyjnym. Pokazaliśmy, że możemy być dobrym nośnikiem pozytywnych emocji. Po awansie do 1. ligi czekają nas nowe wyzwania, dlatego cieszymy się, że zyskaliśmy tak solidnego partnera, jak marka Brackie Żatecky Pils. Dzięki takiemu wsparciu możemy realizować następne ambitne cele i wspólne dawać kibicom kolejne powody do radości” – mówi Dariusz Stanaszek, prezes GKS-u 1962 Jastrzębie.

Najnowsze

PGNiG Superligi zmienia formułę i system wyłanianie Mistrza

W sezonie 2018/2019 PGNiG Superliga zagra w zmienionej formule Dwie tabele w rundzie zasadniczej zamieni jedna zbiorcza Następnie ...

Całość ›

Ekstraklasa z nowym kontraktem z LOTTO i PKO Bankiem Polskim

Ekstraklasa rozpoczyna trzyletnią współpracę z dwoma markami należącymi do największych firm w Polsce: Totalizatora Sportowego i PKO ...

Całość ›

Dwa miliony widzów obejrzało mecz Legia – Cork w TVP

Wtorkowy, zwycięski mecz rewanżowy I rundy eliminacji Ligi Mistrzów UEFA pomiędzy Legią Warszawa a Cork City FC, okazał się hitem ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›
Wywiad

Maciej Czupryna – Dyrektor ds. Handlu MKS Cracovia

Nowy sklep kibica, wyróżnienia, sponsorzy oraz ciekawe plany biznesowe Posłuchajcie jak wygląda dział handlowy Cracovii, o którym w wywiadzie opowie jego Dyrektor, Maciej Czupryna   Paweł Żyliński, Redaktor Naczelny Sponsoring Sportpl: Cracovia to specyficzny klub, mają Państwo ...

Całość ›

PGNiG Superligi zmienia formułę i system wyłanianie Mistrza.
#sponsoringsport #pilkareczna #pgnigsuperliga https://t.co/SxLEG5zuD5

Ekstraklasa przedłuża umowę z Totalizatorem Sportowym i podpisuje kontrakt z PKO.
#sponsoringsport #lotto #pko https://t.co/XJAJPCbAZB