Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Brackie Žatecký Pils nowym sponsorem GKS-u

Brackie Žatecký Pils, marka regionalna z pogranicza polsko-czeskiego, będzie od przyszłego sezonu wpierać piłkarski zespół GKS 1962 Jastrzębie. Klub właśnie świętuje awans do I ligi.

Jako marka regionalna Brackie Żatecky Pils angażuje się w lokalne wydarzenia i wspiera inicjatywy bliskie mieszkańcom. Współpraca z GKS-em 1962 Jastrzębie to kolejny krok w budowaniu więzi z mieszkańcami. W ramach umowy logo Brackiego Żatecky Pils pojawi się na koszulkach meczowych zespołu, a marka będzie też obecna na całym stadionie. Umowa sponsorska zawarta została na rok.

– “Chcemy umacniać wizerunek Brackiego Żatecky Pils jako marki związanej ze Śląskiem i obecnej na ważnych regionalnych wydarzeniach. Wspieranie piłkarskiej drużyny GKS-u 1962 Jastrzębie to dla nas naturalne działanie, dające możliwość przeżywania sportowych emocji razem z naszymi konsumentami” – mówi Mariusz Brzeziński odpowiedzialny za markę w Grupie Żywiec. – “Klub znaczy coraz więcej na piłkarskiej mapie Śląska. Jesteśmy pewni, że razem zapewnimy kibicom mnóstwo emocji i zaskoczymy ich w przyszłości ciekawymi aktywacjami” – dodaje.

GKS 1962 Jastrzębie w przeszłości grał w Ekstraklasie i raz dotarł do półfinału Pucharu Polski. W ostatnich latach drużyna oparta na piłkarzach z regionu robi regularne postępy, czego dowodem są dwa z rzędu awanse do wyższych klas rozgrywkowych. Przed ostatnią kolejką zespół jest na czele tabeli rozgrywek II ligi, wyprzedzając tak uznane kluby jak ŁKS Łódź czy Wartę Poznań. W kolejnym sezonie zagra na zapleczu Ekstraklasy, której mecze transmituje Polsat Sport.

– “Wyniki ostatnich dwóch sezonów pokazują, że nasz klub rozwija się w dobrym kierunku, zarówno pod względem sportowym, jak i organizacyjnym. Pokazaliśmy, że możemy być dobrym nośnikiem pozytywnych emocji. Po awansie do 1. ligi czekają nas nowe wyzwania, dlatego cieszymy się, że zyskaliśmy tak solidnego partnera, jak marka Brackie Żatecky Pils. Dzięki takiemu wsparciu możemy realizować następne ambitne cele i wspólne dawać kibicom kolejne powody do radości” – mówi Dariusz Stanaszek, prezes GKS-u 1962 Jastrzębie.

Najnowsze

AquaVia partnerem Warty

Jest naturalnie alkaliczna, ma bardzo wysokie naturalne pH 9,4 i wyjątkowy smak – oto AquaVia, woda źródlana, którą w tym sezonie ...

Całość ›

#WiedzaJestWcenie – kampania telewizyjna TOTALbet

Legalny bukmacher TOTALbet uruchomił telewizyjną kampanię reklamową pod nazwą "WiedzaJestWcenie" Spoty będą emitowane przez ...

Całość ›

Handbud na dłużej z Jagiellonią

HANBUD i Jagiellonia Białystok przedłużyły umowę o współpracy Firma z Bielska Podlaskiego pozostanie Sponsorem Premium klubu do ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›

AquaVia partnerem Warty.

#sponsoringsport #wartapoznan #pilkanozna https://sponsoringsport.pl/aquavia-partnerem-warty/

#WiedzaJestWcenie – kampania telewizyjna TOTALbet .
#sponsoringsport #totalbet #kampania https://sponsoringsport.pl/wiedzajestwcenie-kampania-telewizyjna-totalbet/

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.

 

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.