fbpx Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Borussia z polskimi produktami

Kolejny polski partner nawiązał współpracę z międzynarodowym klubem, “U Jędrusia” została partnerem produktowym Borussi Dortmund.

Firma “U Jędrusia” to polski producent dań  gotowych. Na mocy współpracy partner klubu będzie mógł posługiwać się tytułem “Partner produktowy Borussi Dortmund” oraz oficjalnym logo partnera produktowego w reklamach i działaniach public relations. W ramach współpracy “U Jędrusia” zyskała możliwość ekspozycji logotypu na telebimie, gazetce dla kibiców, stronie internetowej, w mediach społecznościowych oraz specjalnych tablicach dla partnerów produktowych. Ponadto kontrakt upoważnia do sprzedaży w hali stadionu Borussii wybranych produktów marki, dzięki czemu każdy kibic będzie mógł poznać polskie rarytasy.

W celu promocji działań na rynek niemiecki powstała specjalna marka: Krupinski – Polnische Spezialitäten, jest już ona dostępna w niektórych marketach.

Źródło: Borussia Dortmund

Najnowsze

Raporty

Legia na czele od początku sezonu

Na przestrzeni lipca, kolejny miesiąc z rzędu, to Legia była najbardziej medialnym klubem Ekstraklasy – wynika z analizy ...

Całość ›

Eurolocum.pl nowym sponsorem klubu

Oficjalnym sponsorem PGE VIVE Kielce została firma Eurolocumpl zajmująca się doradztwem w obrocie nieruchomościami Logotyp firmy w ...

Całość ›

Cosinus dalej z ŁKS-em

Grający w 1 Lidze ŁKS przedłużył umowę z siecią szkół Cosinus Sieć bezpłatnych szkół Cosinus wspiera Łódzki Klub Sportowy ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›
Wywiad

Maciej Czupryna – Dyrektor ds. Handlu MKS Cracovia

Nowy sklep kibica, wyróżnienia, sponsorzy oraz ciekawe plany biznesowe Posłuchajcie jak wygląda dział handlowy Cracovii, o którym w wywiadzie opowie jego Dyrektor, Maciej Czupryna   Paweł Żyliński, Redaktor Naczelny Sponsoring Sportpl: Cracovia to specyficzny klub, mają Państwo ...

Całość ›

Legia na czele medialności już od początku.
#sponsoringsport #legiawarszawa #medialnosc https://t.co/pFlruFVJyf

https://t.co/jYqeDTbs7A nowym sponsorem PGE VIVE Kielce.
#sponsoringsport #pilkareczna #pgevivekielce https://t.co/zBETygg2al