Bora wykorzystuje wizerunek Rafała Majki
Producent nowoczesnych okapów kuchennych, marka Bora wykorzystała do najnowszego spotu wizerunek Rafała Majki.
Rafał Majka od zeszłego roku jest zawodnikiem międzynarodowej grupy kolarskiej Bora Hansgrohe. Niemiecka grupa od obecnego roku zyskała nazwę, w której znalazło się miejsce na nazwy dwóch sponsorów – Bora i Hansgrohe.
Marka Bora to producent nowoczesnych okapów, które montowane są pomiędzy palnikami kuchenek, nie nad nimi. Za pomocą specjalnej technologii zaciągają nieprzyjemne zapachy potraw.
Bora jako sponsor tytularny postanowiła wykorzystać wizerunek zawodników występujących w sponsorowanej grupie kolarskiej. Jednym z bohaterów spotu stał się Rafał Majka. Polski kolarz za pomocą kilku słów poleca produkty sponsora. Spot zrealizowano również z liderem grupy Peterem Saganem.
Źródło: Bora