Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Bogdanka włącza się w akcję Górnika Łęczna

Bogdanka sponsor strategiczny Górnika Łęczna oraz mecenas sportu na Lubelszczyźnie – włączyła się w akcję charytatywną klubu.

Spółka podwoi liczbę zakupionych przez kibiców miśków, które później trafią m.in. do okolicznych domów dziecka czy szpitala dziecięcego w Lublinie.

29 października Górnik Łęczna rozpoczął kampanię #ChceMisiePomagać. Projekt, którego inspiracją było niderlandzkie sc Heerenveen, polega na zapełnieniu trybun, a także wsparciu okolicznych domów dziecka oraz Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Lublinie. Dokładnie złotówka z każdego sprzedanego paluszka pomoże klubowi funkcjonować w trudnych czasach zagrożenia epidemiologicznego.

W całej akcji kluczową rolę odgrywają pluszowe misie: #MiśWojciech i jego większy brat #MiśBogdan. To kibice kupują miśki i decydują, czy sprawią radość swoim bliskim np. w postaci mikołajkowego prezentu lub czy przekażą pluszaki na cele charytatywne m.in. do lubelskich domów dziecka.

Od teraz do akcji wkracza LW Bogdanka – sponsor strategiczny Górnika Łęczna, oprócz sprawowania mecenatu nad sportem i kulturą w regionie, od wielu lat angażuje się społecznie i dobroczynnie, realizując swoją strategię społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR). – “Górnik to nasz wieloletni partner. Władze klubu zainaugurowały świetną akcję charytatywną, którą może wesprzeć dosłownie każdy. jesteśmy dumni, że możemy włączyć się w tak nieszablonowy projekt. Jednak przede wszystkim cieszy nas perspektywa radości wywołanej przez pluszaki” – mówi Artur Wasil, Prezes Zarządu LW Bogdanka SA.

Sponsor strategiczny Górnika został partnerem akcji #ChceMisiePomagać. Bogdanka deklaruje, że podwoi liczbę sprzedanych miśków i przekaże je pacjentom Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego oraz wychowankom domów dziecka.

“Chciałbym podziękować zarządowi kopalni” – mówi Piotr Sadczuk, prezes Górnika. – “Bogdanka to świetny partner, na którego zawsze można liczyć. Cieszy nas, że Spółka tak szczodrze wsparła akcję. W tym meczu wszyscy gramy razem o uśmiech dzieci” – dodaje sternik Górnika. Finał akcji przewidziano na 6.12 – Mikołajki.

Najnowsze

PZKosz oraz PLK przedłużają współpracę z Genius Sports Group do 2030 roku

PZKosz oraz PLK przedłużyły współpracę z Genius Sports Group do 2030 roku, przekazując firmie prawa do streamingu video Genius ...

Całość ›
Raporty

Raport Ekstraklasa 2019/2020

Ekstraklasa postanowiła podsumować poprzedni sezon rozgrywek wydając specjalny raport za sezon 2019/2020 W raporcie poruszono takie ...

Całość ›

Łódzkie partnerem FEN

Pozostało tylko kilka dni do rozpoczęcia gali FEN, federacja ogłosiła jednego z partnerów wydarzenia, którym będzie Województwo ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›

PZKosz oraz PLK przedłużają współpracę z Genius Sports Group do 2030 roku.

#sponsoringsport #koszykowka https://sponsoringsport.pl/pzkosz-oraz-plk-przedluzaja-wspolprace-z-genius-sports-group-do-2030-roku/

Raport Ekstraklasa 2019/2020.

#sponsoringsport #ekstraklasa #pilkanozna https://sponsoringsport.pl/raport-ekstraklasa-2019-2020/

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.

 

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.