Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Bogdanka włącza się w akcję Górnika Łęczna

Bogdanka sponsor strategiczny Górnika Łęczna oraz mecenas sportu na Lubelszczyźnie – włączyła się w akcję charytatywną klubu.

Spółka podwoi liczbę zakupionych przez kibiców miśków, które później trafią m.in. do okolicznych domów dziecka czy szpitala dziecięcego w Lublinie.

29 października Górnik Łęczna rozpoczął kampanię #ChceMisiePomagać. Projekt, którego inspiracją było niderlandzkie sc Heerenveen, polega na zapełnieniu trybun, a także wsparciu okolicznych domów dziecka oraz Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Lublinie. Dokładnie złotówka z każdego sprzedanego paluszka pomoże klubowi funkcjonować w trudnych czasach zagrożenia epidemiologicznego.

W całej akcji kluczową rolę odgrywają pluszowe misie: #MiśWojciech i jego większy brat #MiśBogdan. To kibice kupują miśki i decydują, czy sprawią radość swoim bliskim np. w postaci mikołajkowego prezentu lub czy przekażą pluszaki na cele charytatywne m.in. do lubelskich domów dziecka.

Od teraz do akcji wkracza LW Bogdanka – sponsor strategiczny Górnika Łęczna, oprócz sprawowania mecenatu nad sportem i kulturą w regionie, od wielu lat angażuje się społecznie i dobroczynnie, realizując swoją strategię społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR). – „Górnik to nasz wieloletni partner. Władze klubu zainaugurowały świetną akcję charytatywną, którą może wesprzeć dosłownie każdy. jesteśmy dumni, że możemy włączyć się w tak nieszablonowy projekt. Jednak przede wszystkim cieszy nas perspektywa radości wywołanej przez pluszaki” – mówi Artur Wasil, Prezes Zarządu LW Bogdanka SA.

Sponsor strategiczny Górnika został partnerem akcji #ChceMisiePomagać. Bogdanka deklaruje, że podwoi liczbę sprzedanych miśków i przekaże je pacjentom Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego oraz wychowankom domów dziecka.

„Chciałbym podziękować zarządowi kopalni” – mówi Piotr Sadczuk, prezes Górnika. – „Bogdanka to świetny partner, na którego zawsze można liczyć. Cieszy nas, że Spółka tak szczodrze wsparła akcję. W tym meczu wszyscy gramy razem o uśmiech dzieci” – dodaje sternik Górnika. Finał akcji przewidziano na 6.12 – Mikołajki.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›