Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Bogdanka nadal sponsorem Górnika Łęczna

Górnik Łęczna mimo spadku z Ekstraklasy przedłużył umowę z kopalnią Bogdanka.

LW Bogdanka S.A., kopalnia węgla kamiennego, będąca częścią Grupy Enea, jednego z liderów polskiego rynku energetycznego, zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, przedłużyła na kolejny sezon umowę sponsorską z klubem
piłkarskim Górnik Łęczna, pozostając jego Sponsorem Strategicznym. Umowa obowiązuje do końca czerwca 2018 roku.

Ważnym elementem porozumienia LW Bogdanka i Górnika Łęczna jest kontynuacja współpracy
w zakresie rozwoju Akademii Sportu, w której skład oprócz Akademii Piłki Nożnej, wchodzą także sekcje tenisa stołowego, badmintona, sportów walki krav-maga oraz motorowa. Wspieranie szeroko rozumianej kultury fizycznej jest jednym z istotnych obszarów społecznej odpowiedzialności biznesu, za którą LW Bogdanka jest od wielu lat doceniana.

„Górnik Łęczna jest klubem, z którym jako Bogdanka jesteśmy związani od początku jego istnienia. Identyfikuje się z nim cała regionalna społeczność, w tym także nasi pracownicy. Jesteśmy z naszym klubem na dobre i na złe, dlatego pomimo spadku Górnika z Ekstraklasy, zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, LW Bogdanka utrzyma wsparcie na takim samym poziomie jak w poprzednim roku. Pamiętajmy także, że Górnik Łęczna to nie tylko piłka nożna seniorów, ale przede wszystkim Akademia Sportu, która jest bardzo ważnym miejscem rozwoju dla ponad 400 dzieci i młodzieży, a także istotnym elementem naszych działań z zakresu odpowiedzialności społecznej” – powiedział Krzysztof Szlaga, Prezes Zarządu LW Bogdanka S.A.

Źródło: Górnik Łęczna

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›