Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

#BliżejGry – aplikacja Ekstraklasy doceniana

16 listopada minął rok od premiery oficjalnej aplikacji Ekstraklasy. W tym czasie nowy digitalowy kanał rozgrywek stał się najlepiej ocenianą przez użytkowników oficjalną aplikacją ligową w Europie.

Oceny wystawiane przez użytkowników systemu operacyjnego Android (4.5/5) pozwoliły wyprzedzić aplikacje takich lig jak Premier League, Bundesliga, Serie A czy Ligue 1. Ekstraklasa po raz kolejny dowodzi, że jej multimedialne produkty są na najwyższym światowym poziomie.

“Jest to nasz autorski, a jednocześnie innowacyjny w skali europejskiej projekt, którego zazdroszczą nam inne ligi. To produkt, który nie tylko ma za zadanie promowanie rozgrywek, ale też będzie istotnym elementem naszego procesu sprzedaży praw mediowych w kolejnych latach. Aplikacja ta wpisuje się bowiem w trend „second screen experience” i pozwala na wzbogacanie transmisji telewizyjnej poprzez m.in. możliwość komentowania wydarzeń boiskowych, oceniania gry piłkarzy czy obserwowania statystyk na żywo. Planujemy jej systematyczny rozwój w kolejnych latach w oparciu o trendy z najbardziej rozwiniętych pod tym kątem rynków sportowych, a także nasze autorskie i innowacyjne rozwiązania” – zapowiada Prezes Ekstraklasy S.A. Marcin Animucki.

Aplikacja Ekstraklasa na tle narzędzi mobilnych innych lig europejskich wyróżnia się przede wszystkim rozbudowaną sferą społecznościową, z komunikatorem i możliwością dodawania znajomych. W trakcie roku odnotowano blisko 2.5 miliona relacji między użytkownikami. Kibice mają także możliwość komentowania meczów swoich drużyn oraz przeciwników, oceniania piłkarzy oraz oddawania głosów w sondażach. Działania te pozwalają na kolekcjonowanie punktów za aktywność.

W najbliższym czasie w aplikacji pojawią się nowe rozwiązania, które umożliwią wprowadzenie elementu tzw. grywalizacji oraz dodatkowych materiałów wideo z rozgrywek.

Aplikacja stanowi podstawę do zbudowania systemu dostarczania treści wideo w oparciu o technologię OTT, będącą w planach rozwojowych Ekstraklasy na najbliższe lata w Polsce. Kibice przebywający poza granicami kraju już teraz mają możliwość oglądania meczów na żywo w aplikacji, dzięki współpracy z dailymotion.

Oficjalna aplikacja Ekstraklasy to wspólny projekt Ekstraklasy S.A. i przedsiębiorstwa 12player.

Najnowsze

Carolina Toyota Bielsko pozostaje Sponsorem Technicznym Podbeskidzia

Salon Carolina Toyota Bielsko przedłużył umowę z TS Podbeskidziem, pozostaje Sponsorem Technicznym klubu Pięć hybrydowych ...

Całość ›

Województwo Warmińsko-Mazurskie wspiera Stomil

Stomil Olsztyn poinformował o podpisaniu umowy na usługę promocyjną z Województwem Warmińsko-Mazurskim Stomil Olsztyn S A w ...

Całość ›

Motor Lublin dokonuje zmian w Radzie Nadzorczej

Wraz ze zmianą akcjonariuszy w Motor Lublin SA, do Rady Nadzorczej spółki zostali powołani nowi członkowie Na czele Rady ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›

Carolina Toyota Bielsko pozostaje Sponsorem Technicznym Podbeskidzia.

#sponsoringsport #podbeskidzie #pilkanozna https://sponsoringsport.pl/carolina-toyota-bielsko-pozostaje-sponsorem-technicznym-podbeskidzia/

Województwo Warmińsko-Mazurskie wspiera Stomil.

#sponsoringsport #stomilolsztyn #pilkanozna https://sponsoringsport.pl/wojewodztwo-warminsko-mazurskie-wspiera-stomil/

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.

 

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.