Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

BLACKROLL® nowym partnerem koszykarskiej Legii Warszawa

W odpowiedniej regeneracji w kolejnym sezonie koszykarskiej Legii Warszawa pomogą produkty marki BLACKROLL®, która została nowym partnerem klubu.

Koszykarze Legii Warszawa w pocie czoła i pod czujnym okiem trenera Tane Spaseva szlifują formę przed startem sezonu 2019/20. Dla stołecznego klubu nadchodzące rozgrywki będą wyjątkowe nie tylko ze względu na powrót do europejskich pucharów po niemal 50 latach przerwy, ale będą również stanowić prawdziwe wyzwanie dla organizmów zawodników.

Dla każdej drużyny okres przygotowawczy to najbardziej istotny punkt w sportowym kalendarzu. Podczas intensywnych treningów, na cały sezon buduje się formę, która ma osiągnąć najwyższy poziom w kluczowym z perspektywy sztabu szkoleniowego momencie. Największym wyzwaniem są oczywiście kontuzje zawodników, będące efektem nie tylko starć na parkiecie, ale również napiętego terminarza, wymagającego pełnego zaangażowania i rywalizacji na kilku frontach. – “Poczucie zmęczenia lub przeciążenia towarzyszy zarówno wyczynowym sportowcom, jak i amatorom. Każdy wysiłek fizyczny wymaga odpowiedniej regeneracji. Zawodowi koszykarze muszą w szczególny sposób dbać o swoje ciało oraz organizm, tym bardziej że rozluźnienie mięśni ma bardzo istotne znaczenie dla jego wydajności w trakcie wymagającego sezonu. Wdrażając rollery do dnia treningowego, można minimalizować ryzyko wystąpienia kontuzji i zagwarantować sobie niezbędną odnowę” – mówi Jakub Nowosad, fizjoterapeuta koszykarskiej Legii Warszawa.

Rolowanie po treningu przyspiesza proces odżywiania mięśni i tonizuje powstałe podczas wysiłku mikrouszkodzenia. Odpowiednio „wyrolowany” mięsień regeneruje się zdecydowanie szybciej poprzez zmniejszenie napięcia. Ponadto, automasaż powięzi i innych partii ciała przynosi im natychmiastową ulgę po intensywnym wysiłku. – “Ciało posiadające właściwe napięcie i nawodnienie jest bardziej elastyczne i gibkie, będąc mniej podatnym na urazy spowodowane nagłym zwrotem kierunku czy niekontrolowanym ruchem. Szybciej ulega regeneracji, odczuwając mniejsze zmęczenie ogólne” – dodaje Jakub Nowosad.

– “Nasze produkty są przeznaczone również dla osób, które sport uprawiają amatorsko. Współpraca z tak silną marką, jak Legia jedynie utwierdza nas w przekonaniu, że jesteśmy w stanie sprostać oczekiwaniom najbardziej wymagających użytkowników. BLACKROLL® to nie tylko rollery, ale także inne akcesoria wykorzystywane zarówno w zawodowym sporcie, fitnessie, jak i w celach terapeutycznych” – mówi Michał Dachowski, Master Trainer BLACKROLL®.

– “Kolejna uznana firma dołączyła do koszykarskiej rodziny Legii Warszawa. Stawiamy na najlepszych i czujemy satysfakcję, korzystając w ramach partnerskiej współpracy z produktów z najwyższej sportowej półki. Jestem pewien, że optymalizacja przeciążeń podczas przygotowań do sezonu przełoży się na samopoczucie naszych zawodników i pozytywnie wpłynie na ich dyspozycję” – podsumował Robert Chabelski, prezes koszykarskiej Legii.
Produkty BLACKROLL® towarzyszą koszykarzom Legii już drugi sezon. Przed startem nowych rozgrywek współpraca została rozszerzona, a firma zyskała miano partnera stołecznego klubu. Z asortymentu firmy korzysta również Akademia Koszykówki Legii Warszawa.

Najnowsze

Kryniczanka oficjalną wodą mineralną siatkarskiego KSZO

Siatkarki KSZO Ostrowiec będą pić naturalną wodę mineralną Kryniczankę Umowa z firmą podpisana została na rok W przypadku ...

Całość ›

PKO Bank Polski i Ekstraklasa z kampanią reklamową wokół rozgrywek

Ruszyła kampania reklamowa PKO Banku Polskiego i Ekstraklasy promująca rozgrywki piłkarskie i wspólne kibicowanie na stadionach Pod ...

Całość ›

Uponor na kolejny sezon z Developresem

KS Developres Rzeszów SA poinformował, że umowa sponsorka z firmą Uponor została przedłużona Współpraca pomiędzy klubem ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

Unable to display Facebook posts.
Show error

Error: An access token is required to request this resource.
Type: OAuthException
Code: 104
Please refer to our Error Message Reference.

Kryniczanka oficjalną wodą mineralną siatkarskiego KSZO.
#sponsoringsport #kszoostrowiec #siatkowka https://t.co/307Rjmcc3D

PKO Bank Polski i Ekstraklasa z kampanią reklamową wokół rozgrywek.
#sponsoringsport #ekstraklasa #pko https://t.co/WQJTAXmdKh