Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

BLACK spełnia amerykański sen i funduje podróż po USA

W kampanii napoju energetycznego BLACK wystąpiły piękne zawodniczki Legends Football League – amerykańskiej kobiecej ligi futbolowej, które podbiły serca Polaków. Przez 3 zimowe miesiące, od grudnia 2017 do lutego 2018 roku, trwała kampania 360 stopni marki pod hasłem „Win the game”.

Akcje marketingowe objęły zasięgiem telewizję, radio, prasę, outdoor, internet, w tym social media. Z perspektywy sprzedaży, a tym samym udziałów marki, kampania „Win the game” odniosła spektakularny sukces i po raz kolejny udowodniła, że BLACK jest niekwestionowanym numerem 1 na rynku energetyków.

Podczas kampanii wzrok spragnionych przyciągało dedykowane opakowanie napoju, limitowana edycja puszki Black Energy LFL All – Star Tour 2018 z wizerunkiem gwiazd LFL, które zachęcały do wzięcia udziału w konkursie. Marka BLACK aktywizowała konsumentów w nietypowy sposób – do wygrania było 6 podwójnych wycieczek do USA w towarzystwie ambasadora marki BLACK – Pawła Ładziaka, niezwykle popularnego blogera, trenera i kulturysty, „polskiego wikinga” i celebryty bijącego w sieci rekordy popularności.

W myśl idei, że każdy może odnieść sukces i znaleźć się w świecie BLACK, marka udowodniła, że może spełniać marzenia. Zrealizowała obietnicę „american dream”, w efekcie której 12 – tu szczęśliwców zwiedziło Los Angeles, Las Vegas, San Francisco i Arizonę w pierwszej połowie maja.

Głównym zadaniem wyjazdu „American Dream Tour” było pokazanie uczestnikom kwintesencji amerykańskiego stylu życia. Była to nie tylko wyprawa do najsłynniejszych miast Zachodniego Wybrzeża USA i Arizony oraz poznanie głównych atrakcji turystycznych, ale także bogaty program w iście amerykańskim stylu.

W czasie pobytu w Stanach zwycięzcy konkursu „Win the game” przemierzali pustynne bezkresy za kierownicą Forda Mustanga Cabrio – amerykańskiej legendy motoryzacji, spędzili wieczór w kasynie w Las Vegas, testowali amerykańskie hot – dogi na promenadzie w Los Angeles i krewetki w restauracji Forrest’a Gump’a. Mogli podziwiać także Wielki Kanion w stanie Arizona, jeden z najwspanialszych cudów natury. Dodatkowej energii podczas każdej aktywności dostarczały im niekończące się zapasy ulubionego energetyka BLACK.

Marka BLACK dopełniła wszelkich starań aby zwycięzcy konkursu pamiętali tę niezwykłą podróż do końca życia. Niesamowite chwile pełne pozytywnych emocji towarzyszące uczestnikom wyprawy po Stanach Zjednoczonych zostały uchwycone w obiektywie fotografów A12 Team i operatorów z ShootMachine. Finalnie powstał materiał video dokumentujący tę intensywną przygodę.

Najnowsze

Kolejne trzy ośrodki COS będą otwarte dla sportowców

Blisko trzystu zawodników rozpocznie w najbliższych dniach treningi w trzech ośrodkach COS – w Zakopanem, Cetniewie i Szczyrku To ...

Całość ›

Graj w Kapsle Football i trenuj jak reprezentacja Polski

Gra Kapsle Football, dostępna od 25 maja w sieciach sklepów Biedronka, to pozycja nowej gry od PZPN W związku z premierą edycji ...

Całość ›

Program budowy zadaszeń boisk piłkarskich rozstrzygnięty

Ministerstwo Sportu ogłosiło wyniki tegorocznego naboru wniosków w ramach Programu budowy zadaszeń boisk piłkarskich W ramach ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›

Kolejne trzy ośrodki COS będą otwarte dla sportowców.
#sponsoringsport #cos https://sponsoringsport.pl/kolejne-trzy-osrodki-cos-beda-otwarte-dla-sportowcow/

Graj w Kapsle Football i trenuj jak reprezentacja Polski.
#sponsringsport #pzpn #pilkanozna https://sponsoringsport.pl/graj-w-kapsle-football-i-trenuj-jak-reprezentacja-polski/

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.