fbpx Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

BLACK spełnia amerykański sen i funduje podróż po USA

W kampanii napoju energetycznego BLACK wystąpiły piękne zawodniczki Legends Football League – amerykańskiej kobiecej ligi futbolowej, które podbiły serca Polaków. Przez 3 zimowe miesiące, od grudnia 2017 do lutego 2018 roku, trwała kampania 360 stopni marki pod hasłem „Win the game”.

Akcje marketingowe objęły zasięgiem telewizję, radio, prasę, outdoor, internet, w tym social media. Z perspektywy sprzedaży, a tym samym udziałów marki, kampania „Win the game” odniosła spektakularny sukces i po raz kolejny udowodniła, że BLACK jest niekwestionowanym numerem 1 na rynku energetyków.

Podczas kampanii wzrok spragnionych przyciągało dedykowane opakowanie napoju, limitowana edycja puszki Black Energy LFL All – Star Tour 2018 z wizerunkiem gwiazd LFL, które zachęcały do wzięcia udziału w konkursie. Marka BLACK aktywizowała konsumentów w nietypowy sposób – do wygrania było 6 podwójnych wycieczek do USA w towarzystwie ambasadora marki BLACK – Pawła Ładziaka, niezwykle popularnego blogera, trenera i kulturysty, „polskiego wikinga” i celebryty bijącego w sieci rekordy popularności.

W myśl idei, że każdy może odnieść sukces i znaleźć się w świecie BLACK, marka udowodniła, że może spełniać marzenia. Zrealizowała obietnicę „american dream”, w efekcie której 12 – tu szczęśliwców zwiedziło Los Angeles, Las Vegas, San Francisco i Arizonę w pierwszej połowie maja.

Głównym zadaniem wyjazdu „American Dream Tour” było pokazanie uczestnikom kwintesencji amerykańskiego stylu życia. Była to nie tylko wyprawa do najsłynniejszych miast Zachodniego Wybrzeża USA i Arizony oraz poznanie głównych atrakcji turystycznych, ale także bogaty program w iście amerykańskim stylu.

W czasie pobytu w Stanach zwycięzcy konkursu „Win the game” przemierzali pustynne bezkresy za kierownicą Forda Mustanga Cabrio – amerykańskiej legendy motoryzacji, spędzili wieczór w kasynie w Las Vegas, testowali amerykańskie hot – dogi na promenadzie w Los Angeles i krewetki w restauracji Forrest’a Gump’a. Mogli podziwiać także Wielki Kanion w stanie Arizona, jeden z najwspanialszych cudów natury. Dodatkowej energii podczas każdej aktywności dostarczały im niekończące się zapasy ulubionego energetyka BLACK.

Marka BLACK dopełniła wszelkich starań aby zwycięzcy konkursu pamiętali tę niezwykłą podróż do końca życia. Niesamowite chwile pełne pozytywnych emocji towarzyszące uczestnikom wyprawy po Stanach Zjednoczonych zostały uchwycone w obiektywie fotografów A12 Team i operatorów z ShootMachine. Finalnie powstał materiał video dokumentujący tę intensywną przygodę.

Najnowsze

Węglokoks gra z Akademią Piłkarską Rozwoju

Jedna z największych firm w województwie śląskim, działająca w branży węglowej, została sponsorem generalnym klubowej Akademii ...

Całość ›

VESBO sponsorem ŁKS Commercecon Łódź

Siatkarska rodzina ŁKS Commercecon Łódź powiększyła się o kolejnego sponsora Działania naszego klubu w sezonie 2018/2019 wesprze ...

Całość ›

Justyna Święty-Ersetic i Adam Kszczot zawodnikami roku

Justyna Święty-Ersetic (AZS AWF Katowice) oraz Adam Kszczot (RKS Łódź) zostali zawodnikami roku w ogólnopolskim plebiscycie Laur ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

Węglokoks gra z Akademią Piłkarską Rozwoju.
#sponsoringsport #rozwojkatowice #pilkanozna https://t.co/ZbiKQ92aij

VESBO sponsorem ŁKS Commercecon Łódź.
#sponsoringsport #vesbo #lkslodz https://t.co/m22UeLTHy0