Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Błachowicz, Peszko dołączają do drużyny Superbet

Zespół ambasadorów zakładów bukmacherskich Superbet powiększył się o grono dziennikarek, sportowców i youtubera.

Marka nawiązała współpracę z polskim mistrzem federacji UFC, charyzmatycznym piłkarzem oraz przedstawicielką mediów sportowych. Rozszerza także współpracę z dziennikarką Izabelą Koprowiak oraz youtuberem Konradem Szymańskim. Hity transferowe mają być mocnym uderzeniem na początek prawdziwej ekspansji firmy na polskim rynku.

Superbet jest obecny jako operator zakładów online w Polsce od 2020 roku, a debiut w Internecie poprzedził rozwojem sieci punktów naziemnych. Ambasadorem marki od momentu wejścia na nasz rynek jest Jerzy Dudek. Dla Superbetu nadszedł jednak czas wzmocnień i działań ofensywnych. Bukmacher od zawsze stawia na innowacje technologiczne i produktowe, którymi teraz chce zainteresować szersze grono graczy w myśl hasła “Jesteś Super. Postaw na Superbet!”.

Jan Błachowicz to obecnie jeden z najpopularniejszych i najlepszych polskich sportowców, który dzięki ciężkiej pracy i determinacji zdobył najwyższe laury MMA, czyli tytuł mistrza świata wagi półciężkiej federacji UFC. – „Dołączam do SuperTeamu! To dla mnie kolejny w ostatnim czasie sukces. Cieszę się na rozpoczęcie współpracy z bukmacherem Superbet. Tak jak ja startuje z pozycji pretendenta, aby wkrótce dołączyć do liderów. Znam tę drogę i mam nadzieję, że pomogę ją przejść mojemu nowemu Sponsorowi.” – mówi Błachowicz.

Sławomir Peszko zawsze wyróżniał się na boisku szybkością i nieustępliwością, a poza nim jest dobrym duchem zespołu, który dba o tak ważną w sportach drużynowych atmosferę. O dobre wrażenia z gry na platformie Superbetu jest natomiast wyjątkowo łatwo dzięki SuperSpin, czyli codziennej dawce nagród – niespodzianek dla graczy, także SuperGame – gdzie za darmo można grać co tydzień w prosty sposób o okazałe pule nagród. – “Superbet przekonał mnie do siebie wizją i realnym traktowaniem zakładów bukmacherskich jako dobrej zabawy. Ja zawsze starałem się czerpać radość z gry w piłkę. Tak jest do tej pory i uważam, że podobnych emocji ma dostarczać ludziom rozrywka u bukmachera. Gdy gracie, to grajcie dla pozytywnych wrażeń.” – komentuje Peszko.

Izabela Koprowiak i Konrad Szymański, z którymi bukmacher rozszerza dotychczasową współpracę, oraz Jolanta Zasępa jako ambasadorzy wywodzący się z mediów i social mediów, wiedzą jak zapewnić zasięg swoich treści w różnych grupach docelowych, nie tylko tych najmocniej zainteresowanych sportem. Celem Superbetu jest, aby równie popularna wśród sympatyków zakładów stała się funkcjonalność SuperSocial, czyli wbudowana w aplikację własna społeczność typerska, dająca możliwość dzielenia się zagraniami, wrażeniami i sukcesami z innymi członkami biało-czerwonej drużyny bukmachera.

Duet Koprowiak i Zasępa poprowadzi wspólnie jedną z serii na kanale YouTube Superbet, gdzie pojawi się nowy, różnorodny kontent produkowany właśnie przez Zasępę.

Nawiązanie współpracy z tak szerokim gronem popularnych influencerów i rozwój kanału YouTube to oczywiście dopiero początek starań bukmachera o względy wśród fanów sportu:

“Cieszy nas, że do Jerzego Dudka dołączają kolejne znane kibicom postacie. Praca naszego zespołu nad wizerunkiem i popularyzacją marki Superbet w Polsce dopiero się rozpoczyna. W ostatnich miesiącach 2020 roku wprowadziliśmy szereg innowacyjnych rozwiązań produktowych – SuperSocial, SuperSpin i SuperGame, z czego pierwsza to umożliwienie tworzenia własnych społeczności i grup w ramach aplikacji Superbet, a dwie kolejne to gry „Free to Play” dające naszym Klientom rozrywkę bez ryzyka. Kolejne innowacje są w trakcie prac i pokażemy w roku 2021 wiele nowości. Dzięki tym rozwiązaniom każdy kto stawia na pozytywne emocje
i rozrywkę, może zagrać w naszej drużynie i na naszej aplikacji inaczej, prościej, lepiej. Także skorzystać z bogatego wyboru streamowanych transmisji sportowych i oferty SuperMecz – czyli najważniejszych wydarzeń dnia z kursami o marży 0%.”
– zdradza Adam Lamentowicz, Country Manager Superbet w Polsce.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›