Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Blachotrapez rozpoczyna kampanię z Kamilem Glikiem

Blachotrapez startuje z kampanią reklamową z nowym ambasadorem, Kamilem Glikiem

Rozpoczęła się kampania reklamowa firmy Blachotrapez, której osią jest nowy spot, z udziałem jednego z najlepszych obrońców świata – Kamila Glika. Akcja reklamowa realizowana jest pod hasłem „Dachy wielu pokoleń”.

Działania prowadzone przez Blachotrapez mają charakter wizerunkowy. Kampania w telewizji, rozpocznie się 10 czerwca, kiedy zostanie rozegrany mecz piłkarski Polska-Rumunia.

Ponadto w ramach działań reklamowych i wizerunkowych firmy w dniu meczu – 10.06.2017 będzie można odwiedzić Strefę Aktywacji Blachotrapez przy Stadionie Narodowym.

Wsparciem dla kampanii reklamowej w telewizji, internecie (www.laczynaspilka.pl) i social media (Facebook) będą także działania konkursowe, prowadzone przed każdym meczem na antenie Radia ZET. Ich celem jest zaangażowanie odbiorców marki do wspólnego kibicowania biało czerwonym.

Kreację spotu przygotowała agencja Heads Advertising z Krakowa. Za produkcję odpowiedzialny jest dom produkcyjny Film Produkcja.

Źródło: Blachotrapez

Najnowsze

Peter Moore Doradcą Zarządu i Mniejszościowym Akcjonariuszem Wisły

Legenda światowego biznesu sportowego i technologicznego, Peter Moore rozpoczyna nowy rozdział w Wiśle Kraków SA jako Doradca Zarządu ...

Całość ›

Lidl Polska wspiera sport kobiet

Lidl z okazji UEFA Women’s EURO 2025 zainicjowała kampanię marketingową „Never stop growing” celebrującą siłę kobiet oraz ...

Całość ›

Współpraca Lecha Poznań ze Stigą przedłużona

Lech Poznań przedłuża współpracę z firmą STIGA, renomowanym producentem nowoczesnych narzędzi ogrodniczych Nowa umowa obowiązuje ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›