Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Blachotrapez promuje się z PZPN-em

Blachotrapez został nowym „Oficjalnym Partnerem Reprezentacji Polski”.

15 lutego 2017 roku w siedzibie Polskiego Związku Piłki Nożnej została podpisana umowa, na mocy której firma Blachotrapez, czołowy producent pokryć dachowych i elewacyjnych, uzyskała tytuł „Oficjalnego Partnera Reprezentacji Polski”. Kontrakt będzie obowiązywał do 31 lipca 2018 roku, co oznacza, że Blachotrapez będzie sponsorem drużyny narodowej do końca eliminacji mistrzostw świata oraz – w przypadku awansu – na czas turnieju finałowego w Rosji. Ponadto Blachotrapez został partnerem portalu LaczyNasPilka.pl.

– „Blachotrapez to kolejna polska firma, która postawiła na sport i postanowiła związać się z najważniejszą drużyną dla każdego Polaka, czyli reprezentacją Polski. Cieszymy się, że coraz więcej firm w naszym kraju dostrzega wartość sponsoringu sportowego i chce inwestować w piłkę nożną. Jako Polski Związek Piłki Nożnej robimy wszystko, aby budować pozytywny wizerunek tej dyscypliny, co jak widać przynosi wymierne efekty. Co więcej, ważne jest dla nas również to, że możemy zaoferować potencjalnym partnerom coraz więcej produktów o wysokiej jakości – jak na przykład portal ŁączyNasPiłka.pl, którego Blachotrapez został także partnerem. Platforma ta okazała się wielkim sukcesem, dlatego też generuje coraz większe zainteresowanie potencjalnych sponsorów. Jesteśmy przekonani, że inwestycja w reprezentację oraz portal okaże się trafioną decyzją, a współpraca przyniesie same wymierne korzyści obu stronom” – powiedział Maciej Sawicki, sekretarz generalny PZPN.

„Wspieranie naszej drużyny narodowej w czasie eliminacji mistrzostw świata to powód do dumy. Jesteśmy polską, rodzinną firmą, która stawia na jakość i stały rozwój, czyli te same wartości, którymi kieruje się Reprezentacja Polski dążąc do celu. Kiedy zapytaliśmy naszych pracowników i partnerów o ich pasje, w większości wymienili piłkę nożną. Tym bardziej ważny jest dla nas sponsoring drużyny narodowej, bo dzięki temu budujemy wspólnotę, jednoczymy się w kibicowaniu i przeżywaniu pozytywnych emocji. Jesteśmy przekonani, że dołączając do grona sponsorów Reprezentacji Polski, przeżyjemy wiele pięknych chwil, które dzięki naszemu wsparciu będziemy mogli również oglądać na portalu ŁączyNasPiłka.pl.” – powiedział Rafał Michalski, Prezes Blachotrapez.

W ramach umowy Blachotrapez otrzymał prawo do posługiwania się tytułem „Oficjalnego Partnera Piłkarskiej Reprezentacji Polski”, a także do wykorzystywania we własnej działalności marketingowej oficjalnego logotypu Reprezentacji Polski. Logo firmy pojawi się również na reklamach podczas meczów drużyny narodowej rozgrywanych w Polsce, a także na tablicach sponsorskich w czasie konferencji prasowych, na stronie internetowej PZPN, jak również zaproszeniach, biletach oraz programach meczowych.

Źródło: PZPN

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›