Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Blachotrapez i Polski Związek Narciarski dłużej razem

Grupa Kapitałowa Blachotrapez przedłużyła umowę z Polskim Związkiem Narciarskimi zwiększyła zakres współpracy w ramach sponsoringu Reprezentacji Polski w Skokach Narciarskich.

Blachotrapez swoje działania w dużym stopniu ukierunkowuje na wspieranie polskich sportowców i ich uczciwą rywalizację. Dlatego zaangażowanie w skoki narciarskie ma szczególne znaczenie dla firmy. Przez kolejne cztery lata Blachotrapez będzie wspierał polskich skoczków w drodze po najwyższe cele. Logotyp sponsora pojawi się na kombinezonach, koszulkach oraz odzieży sportowej wszystkich członków Kadry Narodowej Polskiego Związku Narciarskiego. Reklamę marki Blachotrapez będzie można zobaczyć podczas transmisji skoków narciarskich oraz dodatkowo w kolekcji Skarb Kibica. Współpraca reklamowa została wydłużona aż o cztery lata. swoje świadczenia reklamowe Grupa Blachotrapez będzie wykorzystywała nie tylko na skoczni w Wiśle, ale również branding naszego Sponsora znajdzie się na Wielkiej Krokwi w Zakopanem.

„Bardzo cieszę się z kontynuacji współpracy Polskiego Związku Narciarskiego z firmą Blachotrapez. Miniony sezon obfitował w wiele naszych wspólnych sukcesów, dlatego teraz poszliśmy o krok dalej i od tego sezonu firma Blachotrapez jeszcze w większym stopniu będzie wspierała naszych skoczków w drodze po najwyższe cele. Jest to dla nas ważne, że w tych trudnych czasach będziemy mogli zapewnić naszym reprezentacjom w skokach narciarskich wszystko to, czego potrzebują. Blachotrapez jest Sponsorem nie tylko naszych czołowych skoczków narciarskich, ale wspiera także Kadrę Narodową Młodzieżową Mężczyzn oraz Kadrę Narodową Kobiet. Blachotrapez podchodzi do swojej roli sponsora w bardzo odpowiedzialny i profesjonalny sposób. Jako producent wie jak ważne w rozwoju dyscypliny i osiąganiu sukcesów są podstawowe elementy takie jak zaplecze treningowe. Nasza współpraca z firmą Blachotrapez została poszerzona również o wsparcie finansowe obiektów sportowych zarządzanych przez Polski Związek Narciarski. Nie mam najmniejszych wątpliwości, że kontynuacja naszej współpracy przyniesie nam wiele wspólnych korzyści i kolejnych sukcesów” – Apoloniusz Tajner, Prezes Polskiego Związku Narciarskiego.

„Sport jest wyrazistym elementem długofalowej strategii marketingowej Grupy Blachotrapez. Od lat wspieramy polskich sportowców w ich uczciwej rywalizacji na arenach całego świata. Stawiamy na profesjonalistów i młode talenty. W ten sposób wspieramy ważne idee, nie tylko biznesowe, ale również społecznie odpowiedzialne” – Rafał Michalski, Prezes Zarządu Grupy Kapitałowej Blachotrapez.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›