Blachotrapez i Polski Związek Narciarski dłużej razem
Grupa Kapitałowa Blachotrapez przedłużyła umowę z Polskim Związkiem Narciarskimi zwiększyła zakres współpracy w ramach sponsoringu Reprezentacji Polski w Skokach Narciarskich.
Blachotrapez swoje działania w dużym stopniu ukierunkowuje na wspieranie polskich sportowców i ich uczciwą rywalizację. Dlatego zaangażowanie w skoki narciarskie ma szczególne znaczenie dla firmy. Przez kolejne cztery lata Blachotrapez będzie wspierał polskich skoczków w drodze po najwyższe cele. Logotyp sponsora pojawi się na kombinezonach, koszulkach oraz odzieży sportowej wszystkich członków Kadry Narodowej Polskiego Związku Narciarskiego. Reklamę marki Blachotrapez będzie można zobaczyć podczas transmisji skoków narciarskich oraz dodatkowo w kolekcji Skarb Kibica. Współpraca reklamowa została wydłużona aż o cztery lata. swoje świadczenia reklamowe Grupa Blachotrapez będzie wykorzystywała nie tylko na skoczni w Wiśle, ale również branding naszego Sponsora znajdzie się na Wielkiej Krokwi w Zakopanem.
– „Bardzo cieszę się z kontynuacji współpracy Polskiego Związku Narciarskiego z firmą Blachotrapez. Miniony sezon obfitował w wiele naszych wspólnych sukcesów, dlatego teraz poszliśmy o krok dalej i od tego sezonu firma Blachotrapez jeszcze w większym stopniu będzie wspierała naszych skoczków w drodze po najwyższe cele. Jest to dla nas ważne, że w tych trudnych czasach będziemy mogli zapewnić naszym reprezentacjom w skokach narciarskich wszystko to, czego potrzebują. Blachotrapez jest Sponsorem nie tylko naszych czołowych skoczków narciarskich, ale wspiera także Kadrę Narodową Młodzieżową Mężczyzn oraz Kadrę Narodową Kobiet. Blachotrapez podchodzi do swojej roli sponsora w bardzo odpowiedzialny i profesjonalny sposób. Jako producent wie jak ważne w rozwoju dyscypliny i osiąganiu sukcesów są podstawowe elementy takie jak zaplecze treningowe. Nasza współpraca z firmą Blachotrapez została poszerzona również o wsparcie finansowe obiektów sportowych zarządzanych przez Polski Związek Narciarski. Nie mam najmniejszych wątpliwości, że kontynuacja naszej współpracy przyniesie nam wiele wspólnych korzyści i kolejnych sukcesów” – Apoloniusz Tajner, Prezes Polskiego Związku Narciarskiego.
– „Sport jest wyrazistym elementem długofalowej strategii marketingowej Grupy Blachotrapez. Od lat wspieramy polskich sportowców w ich uczciwej rywalizacji na arenach całego świata. Stawiamy na profesjonalistów i młode talenty. W ten sposób wspieramy ważne idee, nie tylko biznesowe, ale również społecznie odpowiedzialne” – Rafał Michalski, Prezes Zarządu Grupy Kapitałowej Blachotrapez.