Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

„Bierz życie za rogi” – nowa kampania Banku Pekao S.A.

„Bierz życie za rogi” to hasło przewodnie nowej kampanii Banku Pekao S.A., która będzie promować w pierwszej kolejności Konto Przekorzystne Banku Pekao.

W kampanii została wykorzystana postać wybitnego himalaisty i skialpinisty Andrzeja Bargiela. Inspiracją dla stworzenia kampanii było docenienie ambitnych pomysłów i śmiałych planów Polaków. Nietuzinkowe postaci, takie jak Andrzej Bargiel, będą bohaterami kolejnych spotów.

Bank z Żubrem w logo rozpoczyna nową kampanię produktową, w której pokazuje, że jest nowoczesną instytucją idącą z duchem czasu. Kampania „Bierz życie za rogi” ma pokazać, że bank zmienia się z myślą o ludziach ambitnych, przekraczających własne możliwości. Inspiracją dla klientów Pekao ma być Andrzej Bargiel, osoba, która własnym doświadczeniem pokazała co tak naprawdę znaczy wziąć życie za rogi. To właśnie on, jako pierwszy zjechał na nartach z K2. Pekao było sponsorem tej wyprawy.

– „Mamy najlepsze narzędzia, by przejść od słów do czynów. Wprowadzamy międzynarodowe standardy działania i codziennie staramy się bardziej, by oferować coraz lepsze i bardziej innowacyjne produkty oraz usługi – mówi Marcin Marjański, dyrektor departamentu marketingu, komunikacji i badań Pekao i dodaje, że bank pragnie wspierać swoich klientów by szli własną drogą i realizowali śmiałe plany. – Tacy Polacy są dla nas inspiracją i motorem zmian, a my jako bank wspieramy klientów w podążaniu ich własną drogą. Z myślą o nowych klientach powstają atrakcyjne produkty, które komunikujemy w nowej kampanii” – dodaje Marjański. Pekao w swojej nowej kampanii chce również promować wartości takie jak polskość, przekraczanie granic, wytrwałość w dążeniu do celu.

Bank w pierwszej odsłonie nowej kampanii chce dotrzeć do klientów z ofertą Konta Przekorzystnego. Za jego założenie Pekao oferuje bonus w wysokości 100 zł. Dodatkowo za umieszczenie środków na Koncie Oszczędnościowym klienci Pekao mogą liczyć przez 6 miesięcy na oprocentowanie 3% w skali roku.

Kampania reklamowa Banku Pekao S.A. ruszyła 20 lutego i będzie prowadzona w ogólnopolskich telewizjach, kinach sieci Cinema City, komunikacji miejskiej, m.in. autobusach w największy

Bank Pekao S.A. został założony w 1929 r. i obecnie jest jedną z największych instytucji finansowych Europy Środkowo-Wschodniej. To polski, międzynarodowy bank uniwersalny, największy bank korporacyjny i lider segmentu private banking w kraju. Pekao S.A. obsługuje ponad 5 milionów klientów, co druga polska firma jest klientem banku. Bank Pekao S.A. należy do grona najsilniejszych kapitałowo instytucji finansowych w Europie. W ramach grupy kapitałowej działa kilkanaście spółek należących do grona krajowych liderów w zakresie działalności maklerskiej, leasingu, faktoringu i inwestycji finansowych. Bank – zatrudniając ponad 15 000 osób – jest jednym z większych pracodawców w Polsce.

Najnowsze

Zondacrypto sponsorem loży Monako

Giełda Zandracrypto została sponsorem Loży Honorowej AS Monako – Salon Honneur podczas spotkań francuskiej ligi W ramach ...

Całość ›

Fundusz Avallon pozostaje partnerem Akademii Widzewa Łódź

W sezonie 2024/25 fundusz Avallon MBO nadal będzie wspierać Akademię Widzewa Łódź jako jeden ze Sponsorów To przedłużenie ...

Całość ›

PGZ Stocznia Wojenna Sponsorem Meczu Arki Gdynia

Sponsorem Meczu Arki Gdynia ze Stalą Stalowa Wola została PGZ Stocznia Wojenna Stocznia już drugi raz wspiera klub PGZ Stocznia ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›