Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Bieniuk i Malarz zachęcali do sportu.

Jarosław Bieniuk i Arkadiusz Malarz zachęcali tysiące dzieci do uprawiania sportu w ramach akacji “Zostań Gwiazdą Futbolu” zorganizowanej przez stację MiniMini+.

W czwartek, 21 czerwca zakończyła się ostatnia tura akcji „Zostań gwiazdą futbolu” organizowanej przez stację MiniMini+. Internauci oddali blisko 60 tysięcy głosów na ponad 220 filmików przesłanych przez małych piłkarzy. Do wspólnej zabawy zaangażowały się również znane gwiazdy futbolu: Jarosław Bieniuk oraz Arkadiusz Malarz. Celem akcji było zachęcanie dzieci do uprawiania sportu.

Akcja „Zostań gwiazdą futbolu” miała formę castingu – autorzy sportowych trików, którzy zdobyli uznanie internautów i Jury wystąpią w telewizji. Stronę internetową konkursu odwiedziło przeszło 125 tysięcy osób, a na filmiki z piłkarskimi popisami dzieci oddano blisko 60 tysięcy głosów.

Autorzy nagrań, które zdobyły najwięcej głosów zakwalifikowali się do rundy finałowej. Spośród nich Jury wybierze 78 dzieci, które wezmą udział w nowym sportowym programie stacji MiniMini+ pt. „Psiaki Futbolaki i MiniMistrzowie”. Nowy format zostanie wyemitowany jesienią i składać się będzie z 13 odcinków, a w każdym z nich wystąpi 6 laureatów konkursu.

Ambasadorami akcji „Zostań gwiazdą futbolu” byli Jarek Bieniuk – były piłkarz, trener UEFA A, dyrektor akademii piłkarskiej i tata trójki dzieci oraz Arkadiusz Malarz, bramkarz Legii Warszawa i tata bliźniaków.

– “Akcja „Zostań gwiazdą futbolu” okazała się strzałem w dziesiątkę. Udało nam się zachęcić mnóstwo dzieciaków do wzięcia w niej udziału i, mam nadzieję, zainspirować do dalszej pracy. Za każdym razem podkreślam, jak ważna jest aktywność fizyczna i jak bardzo potrzebne jest promowanie sportu wśród najmłodszych, dlatego cieszę się, że mogłem ten ciekawy projekt wspierać i z niecierpliwością czekam na kolejne jego etapy” – podsumował akcję Jarosław Bieniuk.

Po pierwszych pięciu turach castingu stacja zorganizowała „Dni sportu MiniMini+” w szkołach i przedszkolach, z których do castingu zgłosiło się najwięcej uczniów, a ich filmy zdobyły największą liczbę głosów. Drużyna Rybki MiniMini odwiedziła szkoły podstawowe w Szczecinie, Ustroniu i Łapczycy oraz przedszkole we Włocławku. Organizatorzy przekazali placówkom sprzęt sportowy o wartości 2 tysięcy złotych i zaproszenie na kurs trenerski dla koordynatora sportowego.

Partnerem akcji jest FCB Escola Varsovia, oficjalny Partner FC Barcelona w Polsce, klub sportowy szkolący chłopców i dziewczynki w wieku 3−12 lat, który ma za zada

Najnowsze

Partner KS Acana Orzeł Futsal dołączył do platformy Sponsoring Sport.pl

Grający na co dzień w Ekstraklasie futsalu zespół Partner KS Acana Orzeł Futsal dołączył do korzystających z platformy Sponsoring ...

Całość ›

Projekt #KoszKoszulka wybrany przez kibiców

Kibice w głosowaniu przeprowadzonym na oficjalnym profilu KoszKadry na portalu Facebook wybrali zwycięski projekt koszulki, opracowany ...

Całość ›

Puchar Świata w skokach narciarskich ze świetnym wynikiem oglądalności

Drugi dzień konkursu Pucharu Świata był trzecim najchętniej oglądanym programem w minionym tygodniu W minionym tygodniu, tj w okresie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

Partner KS Acana Orzeł Futsal dołączył do naszej platformy, witamy serdecznie.
#sponsoringsport #ksacanafutsal #futsal https://t.co/5JC7SV3ef5

Projekt #KoszKoszulka wybrany przez kibiców.
#sponsoringsport #koszykowka #konkurs https://t.co/hmMtrgHJgn