Bieniuk i Malarz zachęcali do sportu.
Jarosław Bieniuk i Arkadiusz Malarz zachęcali tysiące dzieci do uprawiania sportu w ramach akacji „Zostań Gwiazdą Futbolu” zorganizowanej przez stację MiniMini+.
W czwartek, 21 czerwca zakończyła się ostatnia tura akcji „Zostań gwiazdą futbolu” organizowanej przez stację MiniMini+. Internauci oddali blisko 60 tysięcy głosów na ponad 220 filmików przesłanych przez małych piłkarzy. Do wspólnej zabawy zaangażowały się również znane gwiazdy futbolu: Jarosław Bieniuk oraz Arkadiusz Malarz. Celem akcji było zachęcanie dzieci do uprawiania sportu.
Akcja „Zostań gwiazdą futbolu” miała formę castingu – autorzy sportowych trików, którzy zdobyli uznanie internautów i Jury wystąpią w telewizji. Stronę internetową konkursu odwiedziło przeszło 125 tysięcy osób, a na filmiki z piłkarskimi popisami dzieci oddano blisko 60 tysięcy głosów.
Autorzy nagrań, które zdobyły najwięcej głosów zakwalifikowali się do rundy finałowej. Spośród nich Jury wybierze 78 dzieci, które wezmą udział w nowym sportowym programie stacji MiniMini+ pt. „Psiaki Futbolaki i MiniMistrzowie”. Nowy format zostanie wyemitowany jesienią i składać się będzie z 13 odcinków, a w każdym z nich wystąpi 6 laureatów konkursu.
Ambasadorami akcji „Zostań gwiazdą futbolu” byli Jarek Bieniuk – były piłkarz, trener UEFA A, dyrektor akademii piłkarskiej i tata trójki dzieci oraz Arkadiusz Malarz, bramkarz Legii Warszawa i tata bliźniaków.
– „Akcja „Zostań gwiazdą futbolu” okazała się strzałem w dziesiątkę. Udało nam się zachęcić mnóstwo dzieciaków do wzięcia w niej udziału i, mam nadzieję, zainspirować do dalszej pracy. Za każdym razem podkreślam, jak ważna jest aktywność fizyczna i jak bardzo potrzebne jest promowanie sportu wśród najmłodszych, dlatego cieszę się, że mogłem ten ciekawy projekt wspierać i z niecierpliwością czekam na kolejne jego etapy” – podsumował akcję Jarosław Bieniuk.
Po pierwszych pięciu turach castingu stacja zorganizowała „Dni sportu MiniMini+” w szkołach i przedszkolach, z których do castingu zgłosiło się najwięcej uczniów, a ich filmy zdobyły największą liczbę głosów. Drużyna Rybki MiniMini odwiedziła szkoły podstawowe w Szczecinie, Ustroniu i Łapczycy oraz przedszkole we Włocławku. Organizatorzy przekazali placówkom sprzęt sportowy o wartości 2 tysięcy złotych i zaproszenie na kurs trenerski dla koordynatora sportowego.
Partnerem akcji jest FCB Escola Varsovia, oficjalny Partner FC Barcelona w Polsce, klub sportowy szkolący chłopców i dziewczynki w wieku 3−12 lat, który ma za zada