Biedronka z reprezentacją Polski do końca 2022 roku
Polski Związek Piłki Nożnej przedłużył na kolejne cztery lata umowę sponsorską z Oficjalnym Sponsorem Reprezentacji Polski – marką Biedronka.
Sieć sklepów Jeronimo Martins będzie wspierać zarówno pierwszą reprezentację Polski, jak też reprezentację kobiet oraz kadry młodzieżowe od lat 15 do 21. Biedronka będzie również Sponsorem Głównym Akademii Młodych Orłów, a także Letniej Akademii Młodych Orłów. Umowy będą obowiązywały do końca 2022 roku.
– „Biedronka jest naszym zaufanym partnerem już od 8 lat. Przedłużenie umowy na kolejne cztery lata było naturalną konsekwencją świetnie układającej się współpracy. Wyróżniające jest to, że tak ogromna firma dostrzega nie tylko wartość, którą generuje reprezentacja Polski, ale również potencjał autorskich programów szkoleniowych PZPN skierowanych na piłkę dziecięcą – takich jak Akademia Młodych Orłów oraz Letnia Akademia Młodych Orłów. Cieszymy się, że możemy rozwijać piłkę nożną z takim solidnym partnerem u boku” – powiedział Maciej Sawicki, Sekretarz Generalny PZPN.
– „Piłka nożna od lat pozostaje królową sportu w Polsce. Nic tak bardzo nie łączy nas z milionami naszych kibiców i klientów, jak wspólne przeżywanie emocji podczas meczów biało-czerwonych. Bycie sponsorem piłkarskich reprezentacji to dla nas naturalna droga, którą idziemy już od wielu lat” – mówi Maciej Łukowski, członek zarządu i dyrektor handlowy Jeronimo Martins Polska S.A. – „Byliśmy z biało-czerwonymi, kiedy byli na 78. miejscu rankingu FIFA na świecie, jesteśmy i teraz, kiedy są w pierwszej dziesiątce tego zestawienia. Jednocześnie robimy wszystko, żeby piłkarskie jutro było jeszcze lepsze. Dlatego zdecydowaliśmy się wspierać, jako główny sponsor, Akademię Młodych Orłów, a także Letnią Akademię Młodych Orłów. Mamy nadzieję, że dzięki tym programom wspólnie wychowamy kolejne pokolenie piłkarskich gwiazd” – dodaje.
W ramach umowy Biedronka otrzymała prawo posługiwania się tytułami „Oficjalnego Sponsora Piłkarskiej Reprezentacji Polski”, w odniesieniu do wszystkich drużyn objętych umową. Do komunikacji faktu sponsoringu firma będzie się posługiwać logotypem kompozytowym w swojej komunikacji marketingowej. Logotyp marki znajdzie się także na bandach reklamowych podczas meczów drużyny narodowej rozgrywanych w Polsce, a także na ściankach konferencyjnych, stronie internetowej PZPN, zaproszeniach, biletach czy programach meczowych. Biedronka będzie również Sponsorem Głównym Akademii Młodych Orłów, a także Letniej Akademii Młodych Orłów.
Jeronimo Martins Polska SA jest właścicielem Biedronki – największej sieci detalicznej w Polsce, mającej ponad 2820 sklepów w ponad 1000 miejscowości. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach. Sieć Biedronka, obecna na polskim rynku od ponad 20 lat, współpracuje z ponad 600 polskimi partnerami handlowymi. Jeronimo Martins w Polsce zatrudnia ponad 65 tysięcy pracowników.
Marka Biedronka jest Oficjalnym Sponsorem Reprezentacji Polski w piłce nożnej nieprzerwanie od 2010 roku.