Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Biawar sponsorem Lowlanders

Firma Biawar, producent podgrzewaczy do wody został sponsorem zespołu futbolu amerykańskiego Lowlanders Białystok.

Firma Biawar to nie tylko siła 50-letniego doświadczenia, ale przede wszystkim potęga produkcyjna na rynku podgrzewaczy wody, stąd też decyzja, by wsparciem marki uczynić równie mocnego zawodnika, tegorocznego mistrza LFA – drużynę Lowlanders.

13 grudnia b.r. obie strony podpisały umowę sponsorską. To połączenie dwóch mocnych „graczy” zaowocuje współpracą w obszarze marketingu i promocji na rok 2019.

Jak wyjaśnił Prezes Zarządu NIBE-BIAWAR, Mariusz Maliborski – „Do zawarcia umowy z Klubem Lowlanders przekonały nas oczywiście sukcesy sportowe drużyny, ale przede wszystkim zaangażowanie społeczne zawodników Klubu, w szczególności w akcje skierowane do dzieci”.

Marka Biawar, która od lat stawia na biznes odpowiedzialny społecznie i sama inicjuje przedsięwzięcia charytatywne, ceni tych, którzy potrafią sukces zawodowy wykorzystać w dobrych celach. Sponsoring to nie pierwszy przykład współdziałania marek – Lowlanders pojawili się na evencie jubileuszowym firmy w październiku tego roku, kiedy to nagradzano laureatów konkursu plastycznego, skierowanego do dzieci pracowników firmy.

Oczywiście, współpraca będzie wykraczała poza ramy akcji charytatywnych i jak podkreśla Prezesa Zarządu Piotr Morko – „Bardzo ważne było dla nas także to, że firma NIBE-Biawar zatrudnia naszych zawodników, którzy mają dobre opinie o firmie oraz sami są chwaleni. Jest dla nas kolejny dowód na to, że sponsoring to nie tylko wypełnianie warunków umowy, ale to także budowanie relacji na różnych płaszczyznach. Wierzymy, że rok 2019 będzie bardzo udany i do naszych partnerów dołączą kolejni, którzy chcą budować relacje biznesowe z nami, ale także z tymi firmami, które już dołączyły do naszego stada.”

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›