Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Betcris z debiutem w TV

Rok 2022 przebiega w Betcris pod znakiem debiutów. Naturalną koleją rzeczy następnym okazał się debiut telewizyjny. Wraz z początkiem kwietnia bukmacher rusza z ogólnopolską serią spotów TV, pozycjonując się przy transmisjach najważniejszych wydarzeń sportowych z claimem swojej kampanii – Możesz grać tak jak lubisz.

Koncept kreatywny kampanii ma wnieść nieco świeżości na polskim rynku reklamy i informacji o sponsorowaniu zakładów wzajemnych. Pokazuje, zgodnie z filozofią marki, że sport i szeroko rozumiana gra w życiu codziennym to pole do zabawy i pomysłowości.

– „Kampania Graj tak jak lubisz to cztery odsłony piętnastosekundowych spotów-skeczów połączonych ze sobą spoiwem w postaci głównego bohatera w typie łobuza łamiącego zasady gry. Ich przekaz jest prosty: można odejść od utartych schematów, by działać na własnych zasadach, nieszablonowo, sprytnie, z przymrużeniem oka” – komentuje Urszula Wasilewska, marketing manager Betcris Polska.

Oprócz działań w głównych kanałach telewizyjnych informacyjnych i sportowych, marka planuje także przedłużenie kampanii w digitalu.

– „Nieco ponad pół roku po debiucie na polskim rynku ruszamy z kluczową z naszego punktu widzenia ogólnopolską emisją spotów wideo Betcris w telewizji i internecie. Sukcesywnie krok po kroku zdobywamy kolejne kamienie milowe, począwszy od nawiązania pierwszych strategicznych współprac sponsoringowych z Łomżą VIVE Kielce i Asseco Resovią Rzeszów, po realizację kolejnych działań marketingowych nastawionych na budowanie rozpoznawalności naszego międzynarodowego brandu w Polsce oraz pozycjonowanie się w świadomości graczy. Wszystko to idzie oczywiście w parze z nieustannym rozwojem produktu i oferty dla nowych i aktualnych klientów” – tłumaczy Łukasz Kieza, dyrektor marketingu Betcris Polska.

Trwająca kampania Możesz grać tak jak lubisz stanowi rozszerzenie interpretacji głównego claimu marki w Polsce: Betcris – Twoje Miejsce do Gry. Za produkcję i realizację spotów odpowiadała agencja

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›