Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Betcris z debiutem w TV

Rok 2022 przebiega w Betcris pod znakiem debiutów. Naturalną koleją rzeczy następnym okazał się debiut telewizyjny. Wraz z początkiem kwietnia bukmacher rusza z ogólnopolską serią spotów TV, pozycjonując się przy transmisjach najważniejszych wydarzeń sportowych z claimem swojej kampanii – Możesz grać tak jak lubisz.

Koncept kreatywny kampanii ma wnieść nieco świeżości na polskim rynku reklamy i informacji o sponsorowaniu zakładów wzajemnych. Pokazuje, zgodnie z filozofią marki, że sport i szeroko rozumiana gra w życiu codziennym to pole do zabawy i pomysłowości.

– „Kampania Graj tak jak lubisz to cztery odsłony piętnastosekundowych spotów-skeczów połączonych ze sobą spoiwem w postaci głównego bohatera w typie łobuza łamiącego zasady gry. Ich przekaz jest prosty: można odejść od utartych schematów, by działać na własnych zasadach, nieszablonowo, sprytnie, z przymrużeniem oka” – komentuje Urszula Wasilewska, marketing manager Betcris Polska.

Oprócz działań w głównych kanałach telewizyjnych informacyjnych i sportowych, marka planuje także przedłużenie kampanii w digitalu.

– „Nieco ponad pół roku po debiucie na polskim rynku ruszamy z kluczową z naszego punktu widzenia ogólnopolską emisją spotów wideo Betcris w telewizji i internecie. Sukcesywnie krok po kroku zdobywamy kolejne kamienie milowe, począwszy od nawiązania pierwszych strategicznych współprac sponsoringowych z Łomżą VIVE Kielce i Asseco Resovią Rzeszów, po realizację kolejnych działań marketingowych nastawionych na budowanie rozpoznawalności naszego międzynarodowego brandu w Polsce oraz pozycjonowanie się w świadomości graczy. Wszystko to idzie oczywiście w parze z nieustannym rozwojem produktu i oferty dla nowych i aktualnych klientów” – tłumaczy Łukasz Kieza, dyrektor marketingu Betcris Polska.

Trwająca kampania Możesz grać tak jak lubisz stanowi rozszerzenie interpretacji głównego claimu marki w Polsce: Betcris – Twoje Miejsce do Gry. Za produkcję i realizację spotów odpowiadała agencja

Najnowsze

„Franz – Historia Franciszka Smudy” – premiera serialu dokumentalnego CANAL+

Już 20 kwietnia w serwisie streamingowym CANAL+ zadebiutuje pierwszy odcinek nowego serialu dokumentalnego „Franz – Historia ...

Całość ›

PKO Bank Polski sponsorem głównym 33. Biegu Konstytucji 3 Maja

PKO Bank Polski ponownie został sponsorem głównym Biegu Konstytucji 3 Maja w Warszawie Przed nami 33 odsłona tego wydarzenia To okazja ...

Całość ›

Jubileuszowy turniej tenisa z cyklu ATP Challenger Tour z energią od Enei

Trzeci rok z rzędu sponsorem tytularnym poznańskiego turnieju tenisowego z cyklu ATP Challenger Tour jest Enea Trzydziesta, ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›