Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Betclic sponsorem Stali Mielec

Betclic został sponsorem Stali Mielec, umowa została zawarta na rok z opcją automatycznego przedłużenia o kolejny sezon.

Branding nowego Sponsora pojawi się m.in. na stadionie podczas meczów domowych, w oficjalnych materiałach drukowanych, a także na stronie internetowej Klubu oraz grafikach publikowanych w mediach społecznościowych

„Nasze działania sponsoringowe w ostatnich miesiącach były bardzo intensywne. Jeszcze mocniej zaznaczyliśmy swoją obecność w świecie sportów walki, byliśmy aktywni w obszarze kultury czy imprez motoryzacyjnych. Teraz przyszedł czas na zwiększenie widoczności marki Betclic w Ekstraklasie. Zapraszam wszystkich kibiców na mecze i wspierania drużyny prosto z trybun stadionu. My też tam będziemy!” — powiedział Bartłomiej Płoskonka, country manager Betclic Polska

„PGE FKS Stal Mielec to drużyna, która czwarty sezon z rzędu gra z najlepszymi zespołami w PKO BP Ekstraklasie. Chcemy współpracować z najlepszymi, dlatego cieszę się bardzo, że do grona naszych sponsorów dołącza jeden z największych graczy na świecie w branży bukmacherskiej. Rozpoczęcie naszej współpracy pokazuje, że klub FKS Stal Mielec S.A. to silna marka, godna zaufania. Jestem pewien, że podpisana w dniu dzisiejszym umowa przyniesie wymierne korzyści obu stronom i będzie kontynuowana w kolejnych latach” — powiedział Jacek Klimek, Prezes Zarządu FKS Stal Mielec S.A.

„Miło mi powitać Firmę Betclic w biało-niebieskiej rodzinie Stali Mielec. Cieszę się, że prowadzone przez nas negocjacje doprowadziły do podpisania umowy. Zawarta dziś umowa przyniesie korzyści nie tylko dla klubu, ale również naszym kibicom, którzy dzięki niej będą mogli liczyć na specjalne oferty naszego nowego sponsora” — dodał Damian Gąsiewski, Dyrektor Marketingu i Komunikacji w FKS Stal Mielec S.A.

Betclic to legalny bukmacher i europejska marka o zasięgu globalnym. Od lat jest liderem rynków we Francji i Portugalii, a od lipca 2019 roku jest dostępny także dla klientów w Polsce. Od początku swojej działalności w naszym kraju marka jest zaangażowana we wspieranie sportu. W przeszłości sponsorowała już kluby Ekstraklasy oraz siatkarską reprezentację Polski.

Betclic jest również Oficjalnym Partnerem Bukmacherskim organizacji mieszanych sztuk walki UFC i sponsoruje jej zawodników – Karolinę Kowalkiewicz i Mateusza Gamrota. Ponadto marka współtworzy wydarzenia kulturalne i motoryzacyjne w całej Polsce, między innymi SBM FFestival, Polish Lech Hip-Hop Festival, Bitwę o Południe czy Driftingowe Mistrzostwa Polski x Speed Games i Speedland.

Najnowsze

Firma Kaliński przedłużyła współpracę z PSŻ Poznań

Bardzo dobry sezon PSŻ Poznań spowodował, że sponsorzy jeszcze chętniej przedłużają swoje umowy, z klubem na kolejny rok zostanie ...

Całość ›

PGE GiEK Skry Bełchatów i Röben Polska już ponad 20 lat razem

Röben Polska, firma z ponad 160-letnią historią w produkcji ceramicznych materiałów budowlanych, pozostała częścią Skry ...

Całość ›

Wąska ze wsparciem firmy Wiśniowski

Paweł Wąsek, reprezentant polskiej kadry narodowej w skokach narciarskich i zwycięzca letniego Grand Prix 2024, ogłosił nowego ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›