Betclic Sponsorem Głównym Piasta Gliwice
Betclic został głównym sponsorem Mistrza Polski – Piasta Gliwice. Logo sponsora znajdzie się w najbardziej prestiżowym miejscu na koszulkach meczowych.
Piast Gliwice pozyskał ważnego partnera biznesowego przed wymagającym sezonem. Umowa zawarta pomiędzy Mistrzem Polski a Beclic zakłada kompleksową ekspozycję marki sponsora zarówno na koszulkach meczowych, jak i na stadionie oraz w kanałach social media klubu.
– „Piast Gliwice odniósł w sezonie 2018/2019 największy w historii sukces sportowy. To efekt wieloletniej i konsekwentnej pracy kadry sportowej i menadżerskiej oraz pracowników klubu. Nie spoczywamy jednak na laurach, budujemy jeszcze silniejszą organizację sportową. Jednym z jej filarów są sponsorzy. Jestem zadowolony, że od lipca wśród nich znalazł się Betclic, nowy sponsor główny Piasta. Podpisaliśmy z tym partnerem największy w historii klubu kontrakt sponsorski. Wierzę, że wspólnie będziemy odnosić kolejne sukcesy” – mówi Paweł Żelem, prezes Piasta Gliwice.
Logo głównego sponsora znajdzie się w głównym miejscu na froncie koszulek meczowych. Dwuletnia umowa sponsoringowa zakłada również działania aktywizujące kibiców klubu, m.in. promocje podczas meczów czy konkursy w social media i na stronie internetowej Piasta.
– „Jednym z kluczowych elementów naszej strategii rozwoju na polskim rynku jest wspieranie rodzimego sportu. Pierwszym naturalnym krokiem dowodzącym naszego zaangażowania w tym obszarze jest podpisanie umowy sponsoringowej z Mistrzem Polski w piłce nożnej. Z dumą ogłaszamy kontrakt z klubem, który będzie reprezentował Polskę w najbardziej prestiżowych rozgrywkach: kwalifikacjach do Ligi Mistrzów. Współpraca w obecnym kształcie zakłada sponsoring w dwóch nadchodzących sezonach. Niemniej jednak jesteśmy przekonani, że przy zaangażowaniu dwóch stron stworzymy trwałą relację partnerską, czego efektem będzie wzrost rozpoznawalności marki Betclic w Polsce oraz rozwój sportowo-organizacyjny Piasta Gliwice i kolejne trofea w klubowej gablocie” – mówi Bartłomiej Płoskonka, country manager firmy Betclic w Polsce.
Betclic jest w pełni legalnym bukmacherem na polskim rynku. Licencję na prowadzenie zakładów wzajemnych w sieci internetowej w Polsce otrzymał 26 września 2018 roku. Od tej chwili firma prowadziła intensywne prace nad produktem i jego dostosowaniem do wymagań i trendów panujących na polskim rynku. Działa już oficjalna aplikacja i strona internetowa (www.betclic.pl), na której Betlic oferuje swoim graczom bardzo korzystną, jedną z najwyższych w branży ofertą kursową. Dla graczy dostępnych jest wiele ciekawych promocji i produktów. Transmisje live w Betclic TV umożliwiają oglądanie najlepszych rozgrywek piłkarskich, tenisowych, koszykarskich, hokejowych, piłki ręcznej oraz siatkówki.
– „To nie jedyny projekt sponsorski, który zaplanowaliśmy na nadchodzące lata. Kolejne umowy będą ogłaszane już wkrótce. Planujemy intensywne działania związane z promocją firmy w Polsce. W najbliższym czasie informacje o marce będzie można znaleźć w wielu kanałach. Mogę zdradzić, że oprócz sponsoringu będą to m.in. działania akwizycyjne, reklama outdoorowa, czy telewizyjna” – dodaje Bartłomiej Płoskonka.
Betclic jest liderem w branży zakładów bukmacherskich w Europie, w tym we Francji, Portugalii, Włoszech i Wielkiej Brytanii, z ponad 9 milionami użytkowników. Po uzyskaniu 26 września 2018 r. licencji na zakłady internetowe na polskim rynku Betclic oferuje teraz swoje usługi polskim klientom.