fbpx Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Beckham przedstawia swoje tatuaże

David Beckham od niedawna jest ambasadorem marki kosmetyków Biotherm Homme, z tej okazji wziął udział w kampanii.

Były zawodnik i gwiazda piłki nożnej bardzo często za pomocą swojego wizerunku promuje różnego rodzaju produkty. Tym razem wziął udział w najnowszej kampanii „The story of my life” marki Biotherm Homme. Działania promowane są szczególnie za pomocą specjalnego spotu reklamowego. W trakcie filmu Beckham przedstawia i opisuje swoje tatuaże. Na plecach ma orła – to jego ulubiony ptak. Tatuaż „99” odnosi się do roku 1999, który – jak mówi – był wspaniałym okresem w jego życiu, zarówno zawodowym (gdy osiągnął największe sukcesy w klubie Manchester United), jak i prywatnym (ślub z Viktorią Beckham). W spocie ubrany już w garnitur Beckham podkreśla, że historia jego dotychczasowego życia zapisana jest właśnie na jego ciele, w tatuażach, a nie jest wypisana na jego twarzy. W sumie ma ich ponad 40.

 

Źródło: Wirtualne Media

Najnowsze

#FortunaGdyPełnaTrybuna w Fortuna 1 Lidze

Fortuna rzuca wyzwanie wszystkim fanom drużyn występujących w pierwszej lidze Za każdego kibica, który między 19 a 28 października ...

Całość ›

Decathlon i ONICO Warszawa rozpoczynają współpracę

Sklep Decathlon dołącza do grona partnerów ONICO Warszawa Nowa umowa z popularnym sklepem sportowym będzie obowiązywać do końca ...

Całość ›

Aplikacja Widzewa bije rekordy w sieci

Mobilna aplikacja Widzewa, którą klub oficjalnie zaprezentował podczas poniedziałkowej konferencji prasowej poświęconej ramowemu ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

#FortunaGdyPełnaTrybuna w Fortuna 1 Lidze.
#sponsoringsport #fortuna #1liga https://t.co/cyTD5ou13w

Decathlon i ONICO Warszawa rozpoczynają współpracę https://t.co/FI8pOmMvm4