fbpx Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Bawarczycy pojadą Audi

Bayern Monachium od dłuższego czasu współpracuje z producentem samochodów Audi, na mocy tej współpracy zawodnicy corocznie otrzymują samochody.

Audi zostało sponsorem wielokrotnego Mistrza Niemiec w 2011 roku. Na mocy współpracy co roku zawodnicy z Bawarii otrzymują samochody. Przekazanie aut od sponsora jest bardzo odmienne od tego w Polsce. W naszych realiach często dealerzy dają do użytkowania jeden lub kilka samochodów dla całego klubu. Audi w tym przypadku zorganizowało specjalne wydarzenie. W otoczeniu mediów i przedstawicieli sponsorów zawodnicy wraz z całymi rodzinami mogli wybierać między wszystkimi dostępnymi modelami marki. Wielu z piłkarzy od razu pochwaliło się otrzymanym prezentem za pomocą mediów społecznościowych.

Piłkarze mogli wybierać pojazdy z całej gamy modelowej Audi i najczęściej decydowali się na najbardziej sportowe modele: ośmiu zawodników wybrało Audi RS 7 Sportback z 4-litrowym silnikiem TFSI, które w ten sposób stało się najpopularniejszym samochodem w drużynie. Audi RS 7 Sportback jeździć teraz będą m.in. Robert Lewandowski, Franck Ribéry, Mario Götze i Javier Martínez. Na drugim miejscu jest Audi RS 6 Avant, na który zdecydowali się między innymi Xabi Alonso, Manuel Neuer i trener Pep Guardiola.

Źródło: Bayern Monachium

Najnowsze

Decathlon i ONICO Warszawa rozpoczynają współpracę

Sklep Decathlon dołącza do grona partnerów ONICO Warszawa Nowa umowa z popularnym sklepem sportowym będzie obowiązywać do końca ...

Całość ›

Aplikacja Widzewa bije rekordy w sieci

Mobilna aplikacja Widzewa, którą klub oficjalnie zaprezentował podczas poniedziałkowej konferencji prasowej poświęconej ramowemu ...

Całość ›

Suzuki Arena już w listopadzie

Suzuki mimo nabycia praw do stadionu w Kielcach jeszcze nie komunikuje tego faktu, co jednak zmieni się już w listopadzie  Jak ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

Decathlon i ONICO Warszawa rozpoczynają współpracę https://t.co/FI8pOmMvm4

Aplikacja Widzewa bije rekordy w sieci.
#sponsoringsport #widzewlodz #aplikacja https://t.co/J5Xg05meEi