Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Bartosz Zmarzlik ambasadorem marki Aztorin

Fot. zuzelwobiektywie.pl

Bartosz Zmarzlik został nowym ambasadorem marki Aztorin, która jest również partnerem PGE Ekstraligi oraz FIM Speedway Grand Prix.

Emocje, pasja i dynamika – z tym kojarzony jest żużel, dyscyplina, za którą stoi rzesza wiernych kibiców w Polsce. Marka Aztorin jest oficjalnym partnerem zegarkowym żużlowej Speedway Ekstraligi, a także przez lata wspierała cykl FIM Speedway Grand Prix wyłaniający Indywidualnego Mistrza Świata. Dlatego wybór nowego ambasadora marki wydaje się oczywisty – został nim Bartosz Zmarzlik.

– „Markę Aztorin znam bardzo dobrze od wielu lat, a w domu mam pokaźną kolekcję zegarków, które odbierałem stając na podium podczas turniejów Speedway Grand Prix” – mówi Bartosz Zmarzlik. –„Bardzo cieszę się na rozpoczęcie współpracy z Aztorin. To marka dla aktywnych osób, do których ja również się zaliczam.”

Bartosz Zmarzlik to zawodnik, którego żadnemu fanowi czarnego sportu nie trzeba przedstawiać – jak dotąd już dwukrotnie sięgnął po tytuł Indywidualnego Mistrza Świata na żużlu. W 2019 roku dokonał tego po raz pierwszy, zdobywając złoty medal jako trzeci polski żużlowiec w historii. Wspomniany sukces spowodował, iż w tym samym roku Zmarzlik – głosami fanów – sięgnął po zwycięstwo w plebiscycie Przeglądu Sportowego na Najlepszego Sportowca Polski. Rok później Ambasador marki Aztorin powtórzył swój sportowy sukces, po raz drugi zdobywając złoty medal mistrzostw świata.

Od początku swojej kariery sportowej 26-latek związany jest z drużyną Stali Gorzów Wielkopolski, z którą zdobył aż siedem medali Drużynowych Mistrzostw Polski. Rozwijając swoje umiejętności w klubie z województwa lubuskiego od 2010 roku, zdążył również zdobyć złoty medal w Indywidualnych Mistrzostw Świata Juniorów, trzy srebrne w Indywidualnych Mistrzostwach Polski oraz wiele innych laurów w występach indywidualnych oraz z żużlową reprezentacją Polski.

Wybitny żużlowiec jest wielbicielem motoryzacji, a szczególnie dawnych modeli w stylu retro. Zdjęcia do sesji marki Aztorin z udziałem Bartosza Zmarzlika zrealizowano w otoczeniu prawdziwych perełek motoryzacji. Utytułowany zawodnik prezentuje męskie dodatki oraz zegarki sygnowane logo Aztorin. Wśród nich nie mogło oczywiście zabraknąć specjalnego, oficjalnego modelu FIM SGP. To wyjątkowy czasomierz, w którym pasjonata żużla zachwycą nawiązujące do tego sportu detale – m.in. pasek zdobi faktura przypominająca bieżnik opony, tarczę tekstura zainspirowana łańcuchem, a na wskazówce sekundnika umieszczono flagę w szachownicę. Ten zegarek to hołd dla najlepszych zawodników i kibiców tej dyscypliny.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›