Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Bartosz Kurek został ambasadorem marki Goldsaver

Bartosz Kurek został ambasadorem marki Goldsaver. Jeden z najlepszych siatkarzy na świecie zgarnął więc w tym roku pierwsze złoto.

„Kariera sportowca jest krótka, dlatego trzeba dbać o swoją przyszłość i mądrze inwestować zarobione pieniądze, tak by zapewnić sobie spokojny byt po zakończeniu kariery. Złoto zawsze kojarzyło się z dobrą lokatą kapitału, więc nie musiałem się długo zastanawiać nad propozycją od marki Goldsaver. To był dla mnie naturalny ruch” – przyznaje jeden z najpopularniejszych polskich sportowców.

„Jesteśmy dumni, że możemy współpracować z Bartkiem. Nasz nowy ambasador to wzór wytrwałości, ambicji, konsekwencji i uporu w dążeniu do celu, a to wartości bardzo nam bliskie. Jesteśmy przekonani, że ten wybór okaże się dla Goldsavera strzałem w dziesiątkę, a i Bartka nawiązanie współpracy z innowacyjnym projektem na polskim rynku złota będzie dobrym omenem przed nadchodzącymi Igrzyskami Olimpijskimi w Paryżu” – mówi Wojciech Kaźmierczak, prezes Goldsaver.pl

Skojarzenie złota ze sportem jest dość oczywiste, ale nie tylko do złotego medalu chcą się odwoływać w swojej kampanii obie strony.

– „Sport ma wiele wspólnego z inwestowaniem i oszczędzaniem. To przecież opowieść o cierpliwości i realizacji zamierzonych celów krok po kroku. By osiągnąć sukces w każdej z tych dziedzin, potrzeba przede wszystkim systematyczności. Znane przysłowie mówi, że trening czyni mistrza, a to sformułowanie idealnie pasuje też do kształtowania zdrowych nawyków finansowych, które pozwalają na racjonalne gospodarowanie domowym budżetem” – tłumaczy szef Goldsaver.pl

Oszczędzanie powinno być czymś naturalnym, nie tylko dla sportowców, do czego starają się przekonywać szefowie marki Goldsaver.

„Wielu Polaków myśli, że do inwestowania potrzebne są duże kwoty. To nieprawda, a w Goldsaverze za jeden z głównych celów postawiliśmy sobie przekonanie Polaków, że złoto jest dla wszystkich. Dlatego – jako pierwszy w naszym kraju sklep internetowy, w którym bezpiecznie i wygodnie można kupić jednouncjową sztabkę “po kawałku” – dajemy szansę oszczędzania w złocie tym, którzy nie chcą lub nie mogą przeznaczyć jednorazowo większych środków na zakup kruszcu. Zatem wcale nie trzeba operować pokaźnymi sumami, żeby stać się posiadaczem sztabki złota. Wystarczy regularność” – dodaje Kaźmierczak.

– „Podobnie jest w sporcie. Owszem kapitał początkowy w postaci talentu się przydaje, ale na koniec tylko dzięki ciężkiej i regularnej pracy można osiągnąć sukces” – przytakuje siatkarz.

Kurek ostatnie lata spędził w Japonii, gdzie przez cztery sezony grał w barwach Wolf Dogs Nagoja, zdobywając cenne doświadczenie i poznając zupełnie inną kulturę. Teraz kapitan Biało-Czerwonych rozpocznie przygotowania do najważniejszej imprezy tego roku – Igrzysk Olimpijskich w Paryżu, gdzie Polacy są jednymi z kandydatów do złotego medalu.

Dla Goldsavera to nie pierwsza inwestycja w sport. W sierpniu 2023 roku marka została sponsorem grającego w IV lidze klubu KTS Weszło, a jej eksperci gościli m.in. na internetowych antenach Kanału Sportowego i serwisu Meczyki.pl. Marka mocno stawia także na promocję aktywnego stylu życia we własnych kanałach w mediach społecznościowych, a członkowie zespołu firmy – jako drużyna Goldsavera – regularnie biorą udział w sportowych imprezach masowych. Po Biegu Firmowym i Survival Race, teraz czas na jeszcze poważniejsze wyzwanie. Już w połowie czerwca ekipa Goldsavera stanie na starcie nocnego półmaratonu we Wrocławiu.

Może być zdjęciem przedstawiającym 1 osoba, cukierek i tekst
Fot. Goldsaver Facebook

Najnowsze

STS na froncie koszulek Ruchu

STS podpisał kontrakt sponsorski z Ruchem Chorzów, na mocy którego został sponsorem strategicznym 14-krotnego mistrza Polski Logo ...

Całość ›

DB Protection współpracuje z Pogonią

Marka DB Protection dołącza do grona Partnerów Srebrnych idei Biznesowej Dumy Pomorza, czyli biznesowego projektu Pogoni Szczecin DB ...

Całość ›

Enea partnerem projektu „Poznaj Mistrzów – Zostań Mistrzem”

Enea, jako sponsor główny, wspólnie z Miejskim Klubem Lekkoatletycznym Szczecin będzie realizować projekt „Poznaj Mistrzów – ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›