Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Bart sponsorem GKM-u Grudziądz

Fot. zuzelwobiektywie.pl

Kolejnym partnerem, który będzie wspierał drużynę MRGARDEN GKM Grudziądz w 2019 roku została firma Bart Sulnowo.

Historia nowego sponsora GKM-u zaczyna się w 1992 roku, kiedy to papiernicy z wieloletnim doświadczeniem założyli firmę aspirującą do bycia jednym z czołowych zakładów produkcji opakowań z tektury falistej w Polsce. Bart Sp.z o.o. produkuje około 180 mln m2 tektury rocznie. Dostarcza swoim klientom ponad 80 mln m2 opakowań, które eksportują aż do 10 krajów. Unikalne, elastyczne podejście do indywidualnych potrzeb klientów jest od początku atutem i przewagą firmy na skomplikowanym i wysoce konkurencyjnym rynku opakowań.

Najnowsze

Trefl Sopot ruszył z akcją #ZostańWformie

W kanałach społecznościowych Trefla Sopot wystartowała akcja #ZostańWformie Kibicom Trefla Sopot, mieszkańcom miasta Sopot oraz ...

Całość ›

Loombard.pl Sponsorem WTS Sparty Wrocław

WTS Sparta Wrocław ma nowego Sponsora To loombardpl – największa w Polsce i jedna z największych tego typu firm na świecie ...

Całość ›

Piłkarze Śląska dzwonią ze wsparciem do zasłużonych zawodników i trenerów klubu

W kraju i na świecie trwa walka z pandemią koronawirusa Zawodnicy WKS-u w tym trudnym czasie postanowili wesprzeć osoby starsze, a ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›