Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Barcelona z nowym partnerem w Chinach, marką Shimao

FC Barcelona i Shimao Group ogłosiły podpisanie umowę o współpracę strategiczną, na mocy której firma deweloperska ma zostać sponsorem regionalnych klubu aż do roku 2019.

W wyniku porozumienia, FC Barcelona i Shimao Grupa będzie współpracować w różnych dziedzinach, takich jak rozwój kulturalnych i sportowych, odpowiedzialności społecznej i lepszych stylu życia wśród Chińczyków. Klubowi bardzo zależy na ekspansji na rynku chińskim.

Grupa Shimao jest obecnie liderem chińskim rynku, posiadając wśród klientów ponad milion mieszkańców i 300.000 rodzin. W ciągu prawie dwóch dekad działalności, Shimao Grupa przyczyniła się do poprawy jakości życia poprzez dbałość o krajobraz i budowę oczek wodnych, ogrodów i obiektów przyrody.

Manel Arroyo, Wicedyrektor ds. marketingu FC Barcelona: -„Chciałbym powitać Grupę Shimao w rodzinie FC Barcelona. Jestem pewien, że dzięki tej umowie sponsorskiej możemy połączyć swoje siły i doprowadzić do większej popularności „Barcy”, Shimao i piłki nożnej wśród Chińczyków. Dla nas, Chiny to rynek strategiczny i jestem pewien, że nasze partnerstwo z Grupą Shimao uczyni FC Barcelona najpopularniejszy klub piłkarski w tym kraju.”

Shao Liang, General Manager Marketing, Shimao Grupa: -„Umowa z FC Barcelona jest strategicznym posunięciem dla Shimao, chcemy bardziej skupić się na stylu życia ludzi, usługach społecznych i rozwoju młodzieży w Chinach. Ponadto, jako przedsiębiorstwo odpowiedzialne społecznie, Shimao jest zobowiązane do rozwoju sportu w Chinach”.

Źródło: FC Barcelona

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›